Madam Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hei, jeg er ny her men hadde noe jeg lurte på. Jeg skal søke ny jobb, som apotektekniker. For å bli apotektekniker må man ha fullført vg1,2 og 3. Jeg har gjort det men mangler 2fag fra vg1 og slutt eksamen vg3. Hvordan kan man få med dette i søknaden uten at det skal høres så negativt ut. Og hvordan kan jeg skrive en søknad som passer til apotek, noe som skiller seg ut fra andre. Forstår at de heller vil ansette noen som har autorisasjon og masse jobberfaring enn en som meg som skal ta opp fag, og kanskje ikke har den kunnskapen de vil en skal ha. Men har veldig lyst på stillingen da det kan hjelpe meg masse til eksamen og få mer jobberfaring.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Tror vel ikke du lykkes med å få jobben uten å ha utdannelse som apotektekniker - det er en ansvarsfull jobb som krever utdannelse. Du må nok finne fram skolebøkene dine og det klarer du hvis du virkelig vil! Anonymkode: 2efc0...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Jeg ville tatt telefon til dem som har utlyst stillingen å spurt om det er noe vits søke uten autorisasjon. Om du regner med få autorisasjonen innen kort tid, kan det hende dem er villig til å gi deg en annen stilling i mellomtiden. Men du får ikke jobbe som apotektekniker uten autorisasjon. Anonymkode: 51325...18a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå