AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hei, jeg vurdere å sende barn til sommerleir for en uke eller to. Det skal vare for en 13 åring. Noe tips i rogaland eller hordaland? Anonymkode: 58c9e...42c
Antoinette Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Ugh ikke gjør det. Slike leire er et eldorado for overgripere. Særlig de som drives av religiøse stiftelser. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 5 timer siden, Antoinette skrev: Ugh ikke gjør det. Slike leire er et eldorado for overgripere. Særlig de som drives av religiøse stiftelser. Tuller du? Var 3år på rad npr jeg var yngre. Fantastisk!!! Ikke alle er overgripere.... men ja muligheten er der og alle andre plasser.... Men det er mange barn og mange voksne..så det skal mye til Anonymkode: 7eccb...301
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg vurdere å sende barn til sommerleir for en uke eller to. Det skal vare for en 13 åring. Noe tips i rogaland eller hordaland? Anonymkode: 58c9e...42c Skolen sendte med våre hjem ark i sekken. Husker ikke hva som stod på de. spør skolen? Anonymkode: 7eccb...301
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Mine har vært på sommerleir i tre år. Stor sorg i år, når de er blitt for gamle til å være med. De har hatt det helt fantastisk. Anonymkode: c40ba...ea6
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Om du googler sommerleir Rogaland popper det masse opp
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Nå har jeg funnet en leir. Om tanken med pedofile blir jeg kvalm 🤢 Kanskje jeg la de vare. Anonymkode: 58c9e...42c
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå har jeg funnet en leir. Om tanken med pedofile blir jeg kvalm 🤢 Kanskje jeg la de vare. Anonymkode: 58c9e...42c Kan like godt skje på skolen, fotball/håndball trening etc. Ærlig talt. Skal man tenke sånn så må jo ungene sperres inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå