AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 "Trump banket i 2015 triumferende i bordet en legeattest der det sto at «hans fysiske styrke og utholdenhet er ekstraordinær», at blodtrykket på 110/65 var «forbausende utmerket», hjertet «utmerket» og at han hadde gått ned i vekt. Legeattesten konkluderte med at «Hvis han blir valgt, og det kan jeg slå fast utvetydig, blir Mr. Trump det sunneste mennesket noensinne valgt til presidentembetet». Legeattesten var underskrevet av Trumps lege gjennom mer enn tre tiår, Harold Bornstein. I september 2016, bare uker før valget, gjentok Bornstein at han hadde skrevet legeattesten, med sine egne ord. Til CNN sier Bornstein nå at han gjorde ingenting annet enn å signere legeattesten, som han sier ble diktert av Trump selv. – Han dikterte hele brevet. Jeg skrev ikke brevet. Jeg bare diktet det opp, sier Bornstein nå." https://www.dn.no/nyheter/2018/05/02/1411/Utenriks/trumps-lege-om-legeattesten-jeg-bare-diktet-det-opp Anonymkode: 0e82f...349
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor gidder du egentlig å gi klikk til all mulig søppel om Trumpeten? Med all den oppmerksomheten Trump får i norske nettaviser, så skulle man nesten tro at han var president i Norge... Anonymkode: ffca0...f72 1
Gjest hind Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Det luktet Trump lang vei. Ekstraordinært god utholdenhet og forbausende utmerket blodtrykk - jepp, det er jo tross alt snakk om selveste Super-Trump! Han kunne selvfølgelig ikke ha god helse og normalt blodtrykk som oss vanlige dødelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå