Gjest -Willow Skrevet 2. mai 2018 #41 Del Skrevet 2. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg siterte bare de siste som har svart men spørsmålet er til alle: sletter dere mer intime bilder fra data og telefon etter at forholdet er over? Feks kyssebilder og nakenbilder og sånne bilder/filmer? Exen min sparte på intime bilder og filmer av han og exen hans som jeg kom over på hans data, men jeg trodde at slike vanligvis blir slettet når forholdet er over? Jeg slettet alle bildene av meg og exen etter at vi slo opp fordi jeg syntes det var unaturlig å fortsatt ha dem der. Beklager om spørsmålet er off topic. Anonymkode: 3beae...0d0 Nakenbilder og lignende slettet jeg, men beholdt kyssebilder og lignende på en minnepenn. Den ligger sammen med et par minnegjenstander fra forholdet som jeg har beholdt av sentimentale grunner for akkurat den tiden i livet mitt. Har flere slike gjenstander fra andre forhold også. Det syns jeg er helt uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 2. mai 2018 #42 Del Skrevet 2. mai 2018 10 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg hadde ikke god tatt det, det er et tegn på at han ikke er over henne. Dette er jo bare tull. Jeg ble dumpet av en kjæreste, etter flere år som samboere. Hun har fremdeles bilder av oss på Facebook. Det ligger ingen dypere mening bak det, annet at hun ikke har tatt seg bryet med å slette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 2. mai 2018 #43 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Jeg hadde ikke reagert på det. Personen har jo vært en stor del av livet hans før. Men du er jo det nå. Skal man liksom slette store deler av "livet" sitt? Men uansett, så ble jeg inspirert til å slette bildene mine på facebook med meg og eksen. Passer på min niese som er ett år, ikke mye søvn Endret 2. mai 2018 av lille humla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3. mai 2018 #44 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg sletter omtrent aldri bilder fra FB, og det er mange bilder av eksen min og meg der, hvis noen gidder å bla. Bla må de de, for jeg har dem bare i rekkefølge, ikke i album. Hvis kjæresten min hadde bedt meg slette bildene, hadde jeg bare sett rart på ham. Han vet jo godt hvem eksen min er. Han sletter ikke noe han heller, og nylig fant jeg ut hvem eksen hans er ved å se hvem som kommenterte på gamle bilder. Jaja. Fortid er fortid. Det er i dag som teller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #45 Del Skrevet 3. mai 2018 Rart at man sier fortid er fortid og fremdeles har fortiden med seg i fremtiden... og at selv om det er en del av historien så er det faktisk det, nemlig historie og burde være lagt i ei egen mappe og lagt vekk og ikke ha fremme. Hadde vært snålt at mor hadde masse bilder av henne og far fra da de var gift i albumet hos nye samboeren sin..eller på veggen i stua. Det er faktisk opplagt dette her. Folk som må spare på alt åpenlyst har vel vondt for å gi slipp. Legg det bort og ha kun nåtid fremme. Jeeezes Anonymkode: 7c162...31f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #46 Del Skrevet 3. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart at man sier fortid er fortid og fremdeles har fortiden med seg i fremtiden... og at selv om det er en del av historien så er det faktisk det, nemlig historie og burde være lagt i ei egen mappe og lagt vekk og ikke ha fremme. Hadde vært snålt at mor hadde masse bilder av henne og far fra da de var gift i albumet hos nye samboeren sin..eller på veggen i stua. Det er faktisk opplagt dette her. Folk som må spare på alt åpenlyst har vel vondt for å gi slipp. Legg det bort og ha kun nåtid fremme. Jeeezes Anonymkode: 7c162...31f Takk!!! Mic drop! Anonymkode: 0650d...df4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #47 Del Skrevet 3. mai 2018 Hvorfor skal man late som om ting ikke har skjedd? Om en kjæreste hadde vært så usikker på meg/oss at han forlangte at jeg skulle slette bilder hadde det for meg vært et varselsignal og starten på en lang og alvorlig samtale, Anonymkode: 1fec7...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #48 Del Skrevet 3. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man late som om ting ikke har skjedd? Om en kjæreste hadde vært så usikker på meg/oss at han forlangte at jeg skulle slette bilder hadde det for meg vært et varselsignal og starten på en lang og alvorlig samtale, Anonymkode: 1fec7...e71 Ingen later som ting ikke har skjedd bare fordi man fokuserer på NÅ. Det er typisk forsvarsmekanisme for folk som på død og liv skal ha gammelt liv være fremme i nåtiden. Er vel heller dere som er usikre på dere selv som må tviholde på fortiden holde det mot en ny kjæreste. Skjønner godt hvis deres nye kjæreste vil ta en alvorsprat om at dere ikke vil la fortiden være fortid. Dere som trenger psykologhjelp kanskje. Hva er viktigst for deg her og nå og i dag og til daglig? At dere har et bra forhold? At nåtiden er viktigst? Hmmm Anonymkode: 7c162...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #49 Del Skrevet 3. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen later som ting ikke har skjedd bare fordi man fokuserer på NÅ. Det er typisk forsvarsmekanisme for folk som på død og liv skal ha gammelt liv være fremme i nåtiden. Er vel heller dere som er usikre på dere selv som må tviholde på fortiden holde det mot en ny kjæreste. Skjønner godt hvis deres nye kjæreste vil ta en alvorsprat om at dere ikke vil la fortiden være fortid. Dere som trenger psykologhjelp kanskje. Hva er viktigst for deg her og nå og i dag og til daglig? At dere har et bra forhold? At nåtiden er viktigst? Hmmm Anonymkode: 7c162...31f Takk!!! Helt riktig! Anonymkode: 0650d...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #50 Del Skrevet 3. mai 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen later som ting ikke har skjedd bare fordi man fokuserer på NÅ. Det er typisk forsvarsmekanisme for folk som på død og liv skal ha gammelt liv være fremme i nåtiden. Er vel heller dere som er usikre på dere selv som må tviholde på fortiden holde det mot en ny kjæreste. Skjønner godt hvis deres nye kjæreste vil ta en alvorsprat om at dere ikke vil la fortiden være fortid. Dere som trenger psykologhjelp kanskje. Hva er viktigst for deg her og nå og i dag og til daglig? At dere har et bra forhold? At nåtiden er viktigst? Hmmm Anonymkode: 7c162...31f Så å insistere på at kjæresten sletter bilder fra tidligere forhold er å fokusere på NÅ og la fortiden være fortid? Jeg har gamle bilder liggende ute nettopp fordi jeg ikke tenker på at de er der, de er fortid jeg ikke er opptatt av. Det er jo den som gjør et nummer av dem og insisterer på at de må slettes som er opphengt i fortiden. Anonymkode: 1fec7...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #51 Del Skrevet 3. mai 2018 Det kommer an på, altså mener jeg at det ikke er bildene som er problemet men forholdet/følelsene han har med eksen nå. Er han helt ferdig og det var lenge siden det ble slutt, så har det ingenting å si at han har bilder fra den tiden. Er han ikke helt ferdig med forholdet, så har det ingenting å si om han har eller ikke har bilder av henne. Men nå er jeg både inaktiv på sosiale medier og singel, kanskje jeg ville brydd meg mer om jeg var mer på. Anonymkode: eedd0...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #52 Del Skrevet 3. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så å insistere på at kjæresten sletter bilder fra tidligere forhold er å fokusere på NÅ og la fortiden være fortid? Jeg har gamle bilder liggende ute nettopp fordi jeg ikke tenker på at de er der, de er fortid jeg ikke er opptatt av. Det er jo den som gjør et nummer av dem og insisterer på at de må slettes som er opphengt i fortiden. Anonymkode: 1fec7...e71 Da er da ikke så himla vanskelig å legge dem i mappe og lagre det et sted som man gjør med gamle fotoalbum, legger i eske og setter på loftet eller kaster. Det er jo dere som lager nummer ut av dette. Normale oppegående mennesker i et seriøst forhold forventer faktisk helt normale ting. Og når dere prøver å normalisere dette sier det seg selv at det blir diskusjon. Bli voksen og ferdig med tidligere forhold og vær tilstede i nåtiden og ikke fortiden. Slutt å drit ut forholdet ditt med nåværende pga fortid. Jeeezes. Anonymkode: 7c162...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 3. mai 2018 #53 Del Skrevet 3. mai 2018 On 2.5.2018 at 2:42 PM, AnonymBruker said: Mannfolk tenker ikke over detaljer slik. De sitter heller ikke å surfer gjennom album på Facebook. Slutt å tro at menn tenker som kvinner. Anonymkode: 07f30...465 Mhm! Samboer har enda bilder av eksen på sin facebook, men han sjekker jo ikke akkurat bildene hver dag. Han har glemt at de var der, før vi surfet gjennom bildene fra fortiden vår. Jeg personlig synes jeg var kjempegøy å se hans gamle bilder og minner, og han syntes det samme da han så mine bilder. Og ja, jeg har enda bilder av meg og eksen på nett. Er enig i det kjæresten sa - synes det er fint å ha bildene der, for å kunne gå tilbake og mimre over livet. Joda, man kan jo slette og beholde på pc, men likevel... Synes ikke det er noe å reagere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #54 Del Skrevet 3. mai 2018 En eks av meg slettet alle bildene av meg fra Facebook når han ble sammen med en ny. Vi hadde en del feriebilder av oss sammen hvor vi dykket, holdt noen apekatter osv.... disse bildene har han da redigert meg bort fra, og så lastet opp igjen på Facebook. Herregud - så merkelig jeg synes det var. Lurte på om det var han, den nye dama eller begge det hadde klikka for. Jeg lar bare alle gamle bilder være. Men nå er jeg heller ikke typen til å ha kyssebilder, kosebilder eller kommentere hvor jeg glad jeg er i kjæresten min med tusen hjerter bak. Jeg trodde det normale var å beholde bilde-historikken på Facebook selv når forhold kommer og går. Ingen av mine kjærester som har reagert på at jeg ikke rydder i historikken, og jeg har heller ikke reagert på at de ikke gjør det samme. Jeg synes det er merkelig om man gjør det. Hvis man er over eksen, så gjør det vel ingen verdens ting å bli minnet på historien man har, tenker jeg. Anonymkode: e9a3d...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #55 Del Skrevet 3. mai 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En eks av meg slettet alle bildene av meg fra Facebook når han ble sammen med en ny. Vi hadde en del feriebilder av oss sammen hvor vi dykket, holdt noen apekatter osv.... disse bildene har han da redigert meg bort fra, og så lastet opp igjen på Facebook. Herregud - så merkelig jeg synes det var. Lurte på om det var han, den nye dama eller begge det hadde klikka for. Jeg lar bare alle gamle bilder være. Men nå er jeg heller ikke typen til å ha kyssebilder, kosebilder eller kommentere hvor jeg glad jeg er i kjæresten min med tusen hjerter bak. Jeg trodde det normale var å beholde bilde-historikken på Facebook selv når forhold kommer og går. Ingen av mine kjærester som har reagert på at jeg ikke rydder i historikken, og jeg har heller ikke reagert på at de ikke gjør det samme. Jeg synes det er merkelig om man gjør det. Hvis man er over eksen, så gjør det vel ingen verdens ting å bli minnet på historien man har, tenker jeg. Anonymkode: e9a3d...287 Er jo mer spesielt at du legger deg oppi hva eksen din gjør på sin Facebook profil Anonymkode: b2b0d...47b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #56 Del Skrevet 3. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo mer spesielt at du legger deg oppi hva eksen din gjør på sin Facebook profil Anonymkode: b2b0d...47b Tenkte jeg også.. Anonymkode: 7c162...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå