AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Del Skrevet 2. mai 2018 Hva syns dere om at kjæresten har masse bilder av eksen sin på facebook? Jeg har sagt til han før at jeg syns det er litt kjipt fordi for meg forteller bilder du har på sosiale medier hva du vil vise av deg selv og ditt liv. Og når han har 50 bilder av henne plager det meg litt. Men jeg forstår jo det at alle ikke gidder å rydde opp og bryr seg så mye om hva som ligger der! Hva syns dere? Anonymkode: 0650d...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Del Skrevet 2. mai 2018 Hun betyr vel såpass mye for han da. Hvis dere ikke har vært sammen lenge og det ikke er snakk om hus og barn i bildet så har du igrunn ikke mye du skulle ha sagt. Anonymkode: c3160...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. mai 2018 #3 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva syns dere om at kjæresten har masse bilder av eksen sin på facebook? Jeg har sagt til han før at jeg syns det er litt kjipt fordi for meg forteller bilder du har på sosiale medier hva du vil vise av deg selv og ditt liv. Og når han har 50 bilder av henne plager det meg litt. Men jeg forstår jo det at alle ikke gidder å rydde opp og bryr seg så mye om hva som ligger der! Hva syns dere? Anonymkode: 0650d...df4 Selv hadde jeg ikke likt at kjæresten min har 50 bilder av eksen sin på facebook. Et og annet bilde hadde sikkert vært ok, men ikke en haug med bilder. Samtidig vet jeg om flere som aldri sletter noe på face og ikke engang tenker over hva de har av gamle ting og bilder. Jeg sletter både bilder og innlegg med jevne mellomrom, finnes ikke noe fra gamle forhold på min side. Ikke på min kjæreste sin side heller. Kommer også litt an på forholdet deres, og forholdet han har til eksen sin... og om han har slettet andre ting, men ikke noe fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2018 #4 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg hadde ikke god tatt det, det er et tegn på at han ikke er over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Del Skrevet 2. mai 2018 Var de gift, og har de barn? Hvor lenge var de sammen, og hvor lenge har dere vært sammen? Er jo ikke greit, har man respekt for partner, så sletter man sånt. Man har ikke bilder på SoMe man ikke ville hatt på veggen i stua. Flaut å ha bilder av ekser (med mindre det er familiebilder med barn) Anonymkode: 49146...fa5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke alle tenker over hvilke gamle bilder de har på facebook, men han skal selvfølgelig ta hensyn til deg når du sier at du syns det er kjipt. Noe annet hadde fortalt at han verdsetter henne mer enn deg og lengter tilbake til dem to sitt forhold, ville jeg følt! Å ha så masse bilder med ekser viser også venner at man ikke har lagt fortiden bak seg, og vil på en måte bli å latterliggjøre det nye forholdet. Anonymkode: 09902...102 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Del Skrevet 2. mai 2018 Bilder med eks jeg hadde godtatt; -familiebilde (hvis man har barn, evt med eks svigerfamilie) -random bilder fra en fest bilder jeg IKKE godtar; -intime bilder (da mener jeg kosebilder, kyssebilder etc) -masse feriebilder hvor de to er de eneste i verden på det punktet 50 bilder er drøyt. Han kunne hatt dem i et privat album om det var så viktig. Anonymkode: 8a765...a14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Del Skrevet 2. mai 2018 Mannfolk tenker ikke over detaljer slik. De sitter heller ikke å surfer gjennom album på Facebook. Slutt å tro at menn tenker som kvinner. Anonymkode: 07f30...465 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #9 Del Skrevet 2. mai 2018 Voksne mennesker tre her ikke bilder for å minnes, kjempe rart at kjæresten er så bestemt på å beholde slike bildet offentlig Anonymkode: 6a7e1...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #10 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg hadde ikke godtatt at typen hadde bilder av eksen på face, men som AB over sier så er det ikke sikkert han tenker så mye over det, han er jo tross alt et mannfolk Hva sa han da du fortalte han at du syntes det var kjipt at han hadde disse bildene på face? Synes han burde respektert følelsene dine og fjernet dem Anonymkode: 273f5...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #11 Del Skrevet 2. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksne mennesker tre her ikke bilder for å minnes, kjempe rart at kjæresten er så bestemt på å beholde slike bildet offentlig Anonymkode: 6a7e1...2b8 Trenger * Anonymkode: 6a7e1...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 2. mai 2018 #12 Del Skrevet 2. mai 2018 Synes han skulle fjernet dem når du ber om det og ikke liker det! Jeg hadde masse bilder av flere exer på fb før,både far til barnet mitt og langvarig samboer etter han,ikke fordi jeg dvelte med minner og ville ha de tilbake,men fordi jeg rett og slett ikke tenkte på å gå tilbake i tid og fjerne de da jeg fikk ny type...angra fort på det da...han var sånn som gikk igjennom hele profilen min fra starten av og ble helt gæren... fjerna det jo da jeg ble gjort obs på at det var upassende,men det ble så mye styr og bråk at jeg sletta hele fb til slutt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #13 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke ok selvfølgelig med mindre hun bare er på et felles bilde fra en fest med flere på og eventuelt med felles barn fra en familiegreie. Bilder av bare henne ikke ok. Anonymkode: 7c162...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 2. mai 2018 #14 Del Skrevet 2. mai 2018 Husker at jeg datet ei som reagerte sterkt på at jeg hadde bilder av eksen på både facebook og insta. Hadde ikke slått meg at jeg det var slikt man må rydde opp i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #15 Del Skrevet 2. mai 2018 2 hours ago, Catalina Culès said: Jeg hadde ikke god tatt det, det er et tegn på at han ikke er over henne. Er det nødvendigvis det? Da jeg gjorde det slutt med min eks, slettet jeg alle bilder i et slags sinne, som et ledd i å komme videre. Fordi jeg ikke var over han, plaget det meg at bildene lå ute. Nå er jeg ferdig med forholdet, og anser det bare som et kapittel i livet mitt som jeg har lukket. Nå hadde det vært helt greit å ha bildene der. Anonymkode: 1916f...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #16 Del Skrevet 2. mai 2018 Må bare legge til: dersom du har sagt til ham at det plager deg, synes jeg godt han kunne tatt en opprydning. 50 bilder av henne, særlig om det er mange "kjærestebilder" av dem, er mye (litt avhengig av hvor langt forholdet var, selvsagt). Jeg har aldri vært den som legger ut slike bilder jevnlig, så for meg hadde det sikkert vært toppen ti bilder. Anonymkode: 1916f...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #17 Del Skrevet 2. mai 2018 Oi! Det tipper jeg at jeg også ha.. med flere ekser.. har aldri ryddet i bildene på facebook og det baller jo på seg over tolv år med bildedeling.. Men er det egentlig så krise? Det er jo bare en del av historien min, og har ikke noe med hva jeg føler idag å gjøre.. Anonymkode: b2e43...d61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #18 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg vet eksen min har av meg selvom han har hatt to kjærester etter meg og fått barn med en av de. Selv fjernet jeg de samme dag som det ble slutt og noe annet kunne egentlig ikke falt meg inn. Anonymkode: 0cd6b...f85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #19 Del Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor skal man fjerne gamle bilder av exen? Han/hun er jo en del av historien din. Mener dere at man skal brenne gamle fotoalbum også? Dersom du ikke takler at kjæresten din har en fortid, må du finne deg en som har vært single hele livet. Anonymkode: c5de8...81d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #20 Del Skrevet 2. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man fjerne gamle bilder av exen? Han/hun er jo en del av historien din. Mener dere at man skal brenne gamle fotoalbum også? Dersom du ikke takler at kjæresten din har en fortid, må du finne deg en som har vært single hele livet. Anonymkode: c5de8...81d Man tar vekk bilder av exen fra gamle album ja. Legger de i eske og setter på loftet eller kaster. Ex er fortid . Anonymkode: 7c162...31f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå