AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Jeg trodde tannlegebleking skjedde på klinikken men der jeg går kan man kjøpe et hjemmesett man skal bruke i 6 dager,over natten. Middelet de bruker er Fluorescent. Noen med erfaring? Jeg drikker ikke kaffe, har ikke veldig misfargede og grå tenner, men vil gjerne ha de hvitere Anonymkode: be94e...34e
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Bleking i Norge er uansett så svak at jeg ikke hadde tatt meg bryet. Bestill heller Crestwhite strips. De virker.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, Peonjenta skrev: Bleking i Norge er uansett så svak at jeg ikke hadde tatt meg bryet. Bestill heller Crestwhite strips. De virker. Hei Er det disse du mener? https://www.ebay.com/itm/Crest-3D-White-Professional-Whitening-Effects-Whitestrips-5-pouches-10-strips/122384031632?epid=710159328&hash=item1c7ea81f90:g:uKAAAOSweDdasRut Hvor mange stripspakker bør jeg kjøpe? Er dette noe man må ta jevnlig (hvor ofte) eller holder det med en "kur" på noen dager eller uker med bruk også er resultatet langvarig? Jeg har kjøpt disse etter å lest mye bra på nett, om at det er eneste "styrke" bleking som funker, men må ærlig innrømme at jeg ikke har turt å prøve de enda, siden flere sier at de også vil bleke selve tannkjøttet. Og styrken er jo utrolig høy! Den hos tannlegen er på16 og 22% og denne er på 44%. Hva tror du om å bruke denne? Kan det bli farlig? Er generelt litt redd for å bleke hjemme altså, men er jo ikke noe poeng å betale 20 ganger så høy pris hos en tannlege om det ikke funker?!https://www.ebay.com/itm/Teeth-Whitening-44-Peroxide-Dental-Bleaching-System-Oral-Gel-Tooth-Whitener-Kit/282237091200?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Anonymkode: be94e...34e
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Ville kjøpt stripsene. Jeg har aldri brukt en kur på 10 stykker etter hverandre, jeg har brukt de i 3 dager max. Tennene iser litt etter bare en behandling så jeg hadde ikke tatt sjansen på 10. Kjøp syv stk og bruk de over 14 dager.
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Her kan du kjøpe så mange du vil: https://www.ebay.com/itm/Made-in-USA-Crest-Most-Effective-3D-WHITE-Whitestrips-Luxe-Professional/322998307648?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=512134878721&_trksid=p2055119.m1438.l2649
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 Jeg har brukt det middelet du snakker om, og det funket gull, men det tok vel nesten en uke før jeg fikk skikkelig resultat men da var de til gjengjeld kritthvite. Gjorde det før bryllupet. Siden den gang, har jeg kun brukt Crest Whitestrips. Ingen over, ingen ved siden. Jeg bruker en behandling i en time, og ser kjempe forskjell. Tre behandlinger er nok for meg, for å få dem så hvite jeg ønsker. Og det er mange som kommenterer smilet mitt. Det liker jeg Anonymkode: 274ae...63c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt det middelet du snakker om, og det funket gull, men det tok vel nesten en uke før jeg fikk skikkelig resultat men da var de til gjengjeld kritthvite. Gjorde det før bryllupet. Siden den gang, har jeg kun brukt Crest Whitestrips. Ingen over, ingen ved siden. Jeg bruker en behandling i en time, og ser kjempe forskjell. Tre behandlinger er nok for meg, for å få dem så hvite jeg ønsker. Og det er mange som kommenterer smilet mitt. Det liker jeg Anonymkode: 274ae...63c Hei, takk for svar! Så bra! Fikk du det hos tannlegen og tok avstøpsel av tennene dine for spesialtilpassede skinner og ta med deg hjem for bleking etter veiledning fra tannlege, eller var det noe du kjøpte og gjorde utenom tannlegen? Det er så mange som har tilbud nå før 17 mai, og ser at prisene hos tannlege med denne type bleking man får med seg hjem og tar over 6 dager , og prisene hos kosmetisk sykepleier/skjønnshetssalong der man sitter 45 minutter med gele og UV lys på tennene , er samme priser nå. Veldig usikker på hvem jeg skal gå for! Har alltid trodd at tannlegebleking skjer HOS tannlegen, så lurer på om hjemmeblekingen de tilbyr er like bra Anonymkode: be94e...34e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Til dere begge som har tatt bleking hjemme eller hos tannlege; iste det fælt eller fikk dere mer sensitive tenner i etterkant av blekingen? Vet at det kan ise under bleking, men er det ille? Og svekker det tennene for fremtiden på noe måte? Anonymkode: be94e...34e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 Ja jeg fikk skinne støpt av tannlegen. denne er gull å ha til senere, både hvis jeg evt skulle gjøre samme bleking igjen, men også i perioder da jeg har gnisset tenner. Sover med den etter anbefaling av tannlegen da. Du kan jo prøve det du har fått av tannlege, og heller freshe opp med strips senere? Slik jeg gjør. Veldig ok det altså. Tar du gele får du et jevnere resultat første gang, enn om du skulle begynne med strips. Derfor jeg valgte det. Geleen legger seg innimellom der stripsene ikke kommer til, alle krinker og kroker. jeg syns for øvrig ikke tennene ble veldig sensitive, men passer på å bruke sensodyne tannkrem under og etter bleking, så da er alt i orden Svekker ikke tennene. jeg har gjort dette mye, og tannlegen sier emaljen er like fin lykke til Anonymkode: 274ae...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå