AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor gjør de det? Kjenner ei som selv er opptatt av å se ung og pen ut som er passert 38 år og som valgte å kritisere ei venninne som hadde klippet av seg absolutt alt håret grunnet sykdom. Hun sa ting som at venninna så stygg ut med kort hår og at det var uattraktivt for menn. Er det vanskelig for noen kvinner å forstå at andre kan ha andre verdier de legger vekt på enn langt hår? Anonymkode: b4993...c7f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor spurte du ikke den kvinnen som gjorde dette da? Sa du at det var ugreit av henne? Anonymkode: eb952...671
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spurte du ikke den kvinnen som gjorde dette da? Sa du at det var ugreit av henne? Anonymkode: eb952...671 Hun er ikke en venninne av meg, jeg var derfor ikke der når dette skjedde. Syns allikevel det er ufint gjort. Hun burde stoppet når min venninne forklarte hvorfor hun hadde klippet seg kort. Anonymkode: b4993...c7f
Ullvott Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør de det? Kjenner ei som selv er opptatt av å se ung og pen ut som er passert 38 år og som valgte å kritisere ei venninne som hadde klippet av seg absolutt alt håret grunnet sykdom. Hun sa ting som at venninna så stygg ut med kort hår og at det var uattraktivt for menn. Er det vanskelig for noen kvinner å forstå at andre kan ha andre verdier de legger vekt på enn langt hår? Anonymkode: b4993...c7f Verst for henne! Når hun har såpass lite på plass på innsiden av det lange fine håret sitt at hun ikke forstår at det kanskje er andre ting enn å se attraktiv ut for menn som står i sentrum for venninnen akkurat nå, står det ikke veldig godt til. Endret 2. mai 2018 av Ullvott 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Huff, jeg ser stadig vekk noe ala dette (i forskjellige farger.) Det må da være lov til å påpeke heslighetene, særlig når dette angivelig er et produkt av en midtlivskrise. Det er jo praktisk med kort hår da, men hvor vidt det er en flatterende frisyre varierer jo fra person til person. Anonymkode: e4131...a42
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 Det er gjerne de som har tatt kjerringklippen (og farget det lilla) som kritiserer de med langt hår. Anonymkode: f2c5d...c01 1
Gjest hind Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Hun der mangler både sosiale antenner og vett. Sånne er det ikke vits å lytte til. Hun er i ferd med å bli innhentet av alderen og får seg nok en vekker når hun mister det flotte utseendet og innser at man må ha mer å spille på for å bli likt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Glad for å se at det ikke er bare jeg som reagerte på dette! Anonymkode: b4993...c7f
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #9 Skrevet 4. mai 2018 Hvorfor er det ikke lov til å synes at noe er stygt? Gjelder det klær også? Anonymkode: e4131...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå