AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Jeg vet ikke hvor i syklusen jeg er på grunn av en spontanabort i mars. Har tatt graviditetstester som har vært blendahvite, muligens en svaaaak strek i riktig lys hvis jeg legger godvilja til. Tviler altså med andre ord at testene er positive. I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på en god stund. Jeg kjente på livmortappen min. Det eneste som var merkelig var at den var ekstremt langt oppe og hard. Jeg fikk så vidt kjent noe, men jeg merket ikke noe åpning. Det virker som at livmortappen min har snudd seg på en måte? Altså; Livmortappen er høyt oppe, hard og ingen åpning. Hva kan dette bety? Takk på forhånd :-) PS; Ikke gidd å kommenter negativt. Dette er kun et spørsmål. Jeg vet mange er imot tappetafsing, men slik er nå jeg. Anonymkode: e144b...084
bondekone Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Helt umulig å vite om du ikke har fulgt med underveis i syklusen. Man kan stort sett kun får noe matnyttig ut av tappen om man følger med daglig igjennom hele syklusen. Som du ser her : www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/Er det en del ulike posisjoner den har ila syklusen. Min erfaring tilsier at det er vanskelig å følge denne oppskriften, da min ikke oppfører seg helt likt. Når min har vært hard, høyt oppe og lukket har det vært mellom mens og EL. Men kan gjerne variere fra dag til dag.
Pearl2.0 Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Kan bare snakke for meg selv, men min var langt nede og formet som en tur. Veldig stram. Jeg har ikke vært gravid når min har vært langt oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå