AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Hei, starter denne diskusjonen fordi jeg trenger råd. min kjæreste har mange jentevenner, som er helt greit. Men en av disse har han rotet med på fest, en gang uskyldig og en ikke. denne vennen er også en av hans beste venner, men ettersom de har rotet sammen så føler jeg det er noe mer. Jeg kan ikke tro att det er normalt å ville rote med vennen sin viss det bare er vennskap? Kjæresten selv sier han ikke har følelser, som jeg tror på. Men hun er/var i full benektelse. så mitt problem nå er att jeg ikke stoler på att når hun er alene med han, så kommer det ikke til å skje noe (vi jenter får det som vi vil uansett). Hun har møtt meg en gang og vil/prøver ikke å bli skjent med meg. Uansett om heg er sammen med hennes venn, å da piper alarmen om att hær er det ikke venne følelser hun har for han. prøvd å tatt dette opp med min kjære, men han sier de uansett kommer til å være venner på samme måte. Dette er da en stopper for meg. takk for eventuelle råd og synspunkt Anonymkode: 0b109...5e6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Hun er vel interessert i typen din da. Du har tatt det opp med han, han kommer ikke til å endre noe og enten ser ikke at hun er interessert eller bryr seg ikke. Anonymkode: d4c0c...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå