Gjest sue hotton Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 følgende scenario har hendt meg et par ganger: jeg har på meg høyhælte sko med hard hæl (altså ikke av gummi som på boots) og når jeg spaserer setter jeg hælen først nedi gulvet og når jeg legger vekten på den sklir den ut med det resultat at jeg tryner :o dette skjer gjerne på butikksentere og på alle gulv som ikke har gulvteppe og på asfalt. går jeg på gal måte? se på supermodellene på catwalken, de har høye tynne hæler og går raskt og elegant på den blankpolerte catwalken. hjelp meg noen? det er så flaut å tryne hele tiden pluss det gjør vondt hehe.....
Miracl3 Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 For din egen del håper jeg dette er en stor bløff, hvis ikke ville jeg vurdert joggesko for din del. Noen er bare ikke lagd for høye heler
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har opplevd det samme. Det er noen gulv som er litt slemme mot oss med høye heler. Det finnes ting du kan feste under sålen som gjør at man får bedre feste. så hvis det skulle skje vil antageligvis skoen bli holdt igjen av disse greiene man fester under. det jeg gjør på slike gulv er å legge mest vekt foran på foten når jeg går. :oops: det hjelper.
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 For din egen del håper jeg dette er en stor bløff' date=' hvis ikke ville jeg vurdert joggesko for din del. Noen er bare ikke lagd for høye heler [/quote'] Det er ikke kødd, det. Tenk deg høye hæler på et nybona gulv...
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 ser det ikke litt ut som man går på tå hvis man prøver å legge vekten på framdelen av foten?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 ser det ikke litt ut som man går på tå hvis man prøver å legge vekten på framdelen av foten? Nei, man legger bare mest vekt der uten å bøye føttene.
mari Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 slipp undersiden av skone med sandpapir eller spray med spraylim og ta litt sand på. da blir de ikke så glatte, og man ikke glir så lett.
~sikka~ Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Husker det fantes noe asfalt-liknende stoff som vi kunne putte under skoene for noen år siden. Det burde vært ypperlig for oss med hæler. Noen som vet hva jeg mener, og vet om det finnes noe sted fortsatt?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 Husker det fantes noe asfalt-liknende stoff som vi kunne putte under skoene for noen år siden. Det burde vært ypperlig for oss med hæler. Noen som vet hva jeg mener' date=' og vet om det finnes noe sted fortsatt?[/quote'] jepp. de finnes i de fleste skobutikker.
~sikka~ Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 Oj det har jeg ikke sett - må ut og kjøpe da! :D
Gjest miau Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har også det problemet. Særlig med sånn "snellehæl", den sitter så langt innpå skoen. burde skjønnt det da jeg holdt på å tryne med de i skobutikken...
birgitte242 Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 .....og når jeg spaserer setter jeg hælen først nedi gulvet og når jeg legger vekten på den sklir den ut med det resultat at jeg tryner Jeg tror nok at selv supermodellene på catwalken hadde gått på trynet dersom de satt hælen ned først og la vekten på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå