Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikm torsdag 26. Bruker alltid å «spotte» (brunt) før mens, men bare to dager. Nå er det snart gått en uke med det, og tanta er fremdeles uteblitt, nå mye mindre brunt og. Tok en test tre dager over ikm, som viste negativ.. hva skjer? Bør jeg kjøpe en ny test?

Ingen symptomer utenom, bare smått magekramper den dagen mens skulle kommet.. 

Anonymkode: 24323...c31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du bør kjøpe ny test 😬👌🏽

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Forever22 skrev:

Ja du bør kjøpe ny test 😬👌🏽

Får vel gjøre det da.. 

Men er det normalt at det kommer «brunt utflod» i en uke, når mens egentlig skulle vært, om man er blitt gravid?

Krysser fingra! 

Skrevet

Moren til en venn gikk et par måneder uten, men hun var ikke gravid. Kan hende det ikke er noe, men ta en test til for sikkerhets skyld!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge er det siden du sluttet med prevensjon?

Anonymkode: cb79e...199

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden du sluttet med prevensjon?

Anonymkode: cb79e...199

To år.. vi har prøvd siden. Har time på fertilitetsklinikken i juni, hadde jo vært gøy om det hadde gått naturlig, sånn rett før 😍 har hatt ganske stabile blødninger siden p-pille slutt. Jeg opererte i livmor for to år siden også, og har litt vanskelig for å få det til. Men ikke umilig, altså! 

Får kjøpe en test til, etterpå da.

AnonymBruker
Skrevet

Negativ test.. syntes det er så rart å bare hoppe over en menstruasjon.

Skrevet

Jeg er 24 dager forsen med mens, så skjønner hva du mener. Sykt irriterende og Merkeligt. Er en stund siden jeg har testet, men tviler på testen har forandret seg. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Lene25 skrev:

Jeg er 24 dager forsen med mens, så skjønner hva du mener. Sykt irriterende og Merkeligt. Er en stund siden jeg har testet, men tviler på testen har forandret seg. 

Jeg fikk den i dag, desverre. testet tre ganger på de 8 dagene den var forsinket😂 24 dager ja, hadde blakket meg på tester jeg da.. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk den i dag, desverre. testet tre ganger på de 8 dagene den var forsinket😂 24 dager ja, hadde blakket meg på tester jeg da.. 

Du er nå heldig som har fått den og kan komme deg videre til neste prøve periode 🙈 her er det forsatt null mens, og negativ graviditetstest 😫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...