Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg kjæreste. Er det håp for det?

Anonymkode: dae73...0d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: eba40...765

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja såklart :) Kjærligheten er for alle som har kjærlighet til medmennesker i seg selv :)
Men alt til sin tid.... Husk at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og husk at man må tørre å satse for å vinne :)

Anonymkode: 69900...781

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja såklart :) Kjærligheten er for alle som har kjærlighet til medmennesker i seg selv :)
Men alt til sin tid.... Husk at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og husk at man må tørre å satse for å vinne :)

Anonymkode: 69900...781

takk, det trengte jeg å høre. Jeg tror jeg har ventet veldig lenge, men så tror jeg også at jeg har ikke hatt det trygge miljøet som bidro til at man naturlig kom i kontakt med noen som var naturlig å bli kjæreste med. Men tror også det er veldig rundt hjørne, og jeg veldig klar mentalt at det skal skje. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

takk, det trengte jeg å høre. Jeg tror jeg har ventet veldig lenge, men så tror jeg også at jeg har ikke hatt det trygge miljøet som bidro til at man naturlig kom i kontakt med noen som var naturlig å bli kjæreste med. Men tror også det er veldig rundt hjørne, og jeg veldig klar mentalt at det skal skje. 

Spørs om du er kvinne eller mann da ?...kvinner har det ganske mye enklere med det å få seg kjæreste. 
Om man skal se på det faktum at det er ganske stort kvinneunderskudd i Norge. (da er ikke innvandringen faktorert inn)

Itillegg til at kvinner ikke trenger å ta noe initiativ heller. 

Endret av Xcase33
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Xcase33 skrev:

Spørs om du er kvinne eller mann da ?...kvinner har det ganske mye enklere med det å få seg kjæreste. 
Om man skal se på det faktum at det er ganske stort kvinneunderskudd i Norge. (da er ikke innvandringen faktorert inn)

Itillegg til at kvinner ikke trenger å ta noe initiativ heller. 

jeg er mann. Og skulle for veldig lenge siden hatt en kone.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg er mann. Og skulle for veldig lenge siden hatt en kone.

Du synes ikke det var en relevant opplysning om du ønsker noen svar med substans i ? ei heller opplyser du om hvor i landet du bor (sånn ca) eller aldergruppen du tilhører ..så jeg skjønner ikke helt ? 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ønsker meg kjæreste. Er det håp for det?

Hvorfor skulle det ikke være håp for deg?

Anonymkode: ab78c...9ca

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle det ikke være håp for deg?

Anonymkode: ab78c...9ca

Har en rar historie. Og vært meget uheldig på mange andre områder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...