AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #1 Skrevet 2. mai 2018 Jeg ønsker meg kjæreste. Er det håp for det? Anonymkode: dae73...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Ja såklart Kjærligheten er for alle som har kjærlighet til medmennesker i seg selv Men alt til sin tid.... Husk at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og husk at man må tørre å satse for å vinne Anonymkode: 69900...781
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja såklart Kjærligheten er for alle som har kjærlighet til medmennesker i seg selv Men alt til sin tid.... Husk at den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, og husk at man må tørre å satse for å vinne Anonymkode: 69900...781 takk, det trengte jeg å høre. Jeg tror jeg har ventet veldig lenge, men så tror jeg også at jeg har ikke hatt det trygge miljøet som bidro til at man naturlig kom i kontakt med noen som var naturlig å bli kjæreste med. Men tror også det er veldig rundt hjørne, og jeg veldig klar mentalt at det skal skje. Anonymkode: dae73...0d9
Xcase33 Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: takk, det trengte jeg å høre. Jeg tror jeg har ventet veldig lenge, men så tror jeg også at jeg har ikke hatt det trygge miljøet som bidro til at man naturlig kom i kontakt med noen som var naturlig å bli kjæreste med. Men tror også det er veldig rundt hjørne, og jeg veldig klar mentalt at det skal skje. Anonymkode: dae73...0d9 Spørs om du er kvinne eller mann da ?...kvinner har det ganske mye enklere med det å få seg kjæreste. Om man skal se på det faktum at det er ganske stort kvinneunderskudd i Norge. (da er ikke innvandringen faktorert inn) Itillegg til at kvinner ikke trenger å ta noe initiativ heller. Endret 2. mai 2018 av Xcase33
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #6 Skrevet 2. mai 2018 5 minutter siden, Xcase33 skrev: Spørs om du er kvinne eller mann da ?...kvinner har det ganske mye enklere med det å få seg kjæreste. Om man skal se på det faktum at det er ganske stort kvinneunderskudd i Norge. (da er ikke innvandringen faktorert inn) Itillegg til at kvinner ikke trenger å ta noe initiativ heller. jeg er mann. Og skulle for veldig lenge siden hatt en kone. Anonymkode: dae73...0d9
Xcase33 Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: jeg er mann. Og skulle for veldig lenge siden hatt en kone. Anonymkode: dae73...0d9 Du synes ikke det var en relevant opplysning om du ønsker noen svar med substans i ? ei heller opplyser du om hvor i landet du bor (sånn ca) eller aldergruppen du tilhører ..så jeg skjønner ikke helt ?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker meg kjæreste. Er det håp for det? Anonymkode: dae73...0d9 Hvorfor skulle det ikke være håp for deg? Anonymkode: ab78c...9ca
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det ikke være håp for deg? Anonymkode: ab78c...9ca Har en rar historie. Og vært meget uheldig på mange andre områder. Anonymkode: dae73...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå