Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #21 Skrevet 24. februar 2005 Det er en vond følelse å ha' date=' følelsen av å ha blitt "brukt".[/quote'] Mitt inntrykk er at gutter blir likr ofte utnyttet som jenter når det gjelder tilfeldig sex og ons.
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #22 Skrevet 24. februar 2005 ja.. noen ganger ville de mer, andre ganger ville jeg mer..
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #23 Skrevet 24. februar 2005 Ærlig talt! det finnes sikert en ganske lik andel av begge kjønn som bare vil ha seg og bli ferdig som det finnes folk som kunne tenkt seg noe mer. Folk har ulike forventninger og alkohol får folk til å gjøre ting som de av og til angrer etterpå Blir litt overasket over folk som blir fornærmet og snurt når ons ikke fører til videre kontakt. Det er jo et lite sjansespill da.......... takler man ikke påkjenningen så kanskje man burde gjøre noe annet???
Gjest kajas Skrevet 25. februar 2005 #24 Skrevet 25. februar 2005 jeg "takler" nok ikke den påkjenningen, for å være dønn ærlig. Hadde ikke forventet å bli fridd til akkuratt, men kanskje et lite signal om at det var hyggelig... Som en liten tilbakemelding på at han også hadde det fint... Jeg er ikke modellpen, men ganske søt for det! :-) Er nok litt for romantisk av meg!!! Men takk for alle svar, det hjalp meg virkelig å høre andres synspunkter!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #25 Skrevet 25. februar 2005 hva når den andre tar nummeret ditt og sier han skal ringe deg da? Og ikke gjør det?
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #26 Skrevet 25. februar 2005 Hadde blitt overrasket om han hadde ringt jeg. Litt skrent å kanskje.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. februar 2005 #27 Skrevet 25. februar 2005 en jeg hadde ons med tok kontakt. ganske mye også... men så hadde han jammen meg dame også gitt. også fikk jeg skylda
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #28 Skrevet 26. februar 2005 Er ikke det hele poenget med ONS da? Det er kun for 1 natt.. Det er ganske naivt å tro at det er på denne måten det dannes par ihvertfall for det gjør det som oftest ikke. Neste gang kan du jo si ifra at du ikke ønsker at det kun skal være en engangsforeteelse så kan du jo se hva han sier til det.
Retz Skrevet 26. februar 2005 #29 Skrevet 26. februar 2005 Ja. Det er helt normalt. Hva er pointet med å ta kontakt igjen? ONS er ONS.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #30 Skrevet 28. februar 2005 Jeg hadde nettopp en fin ons. Sendte han en sms om kvelden, uten noen som helst form for hinting om at jeg ville se han igjen, men fikk ikke svar. Er det normlat da? Tror jeg hadde fått dårlig samvittighet hvis jeg hadde vært i hans situasjon. hva sier dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå