Gjest kajas Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 er det normalt å ikke ta kontakt, dvs ikke engang en sms, etter en ons? erfaringer?
camilla26 Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 er det normalt å ikke ta kontakt' date=' dvs ikke engang en sms, etter en ons? erfaringer?[/quote'] hva er omstendighetene rundt?
Gjest tuppan Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 tja...jeg har hatt noen ONS og to ganger hendte det at han ikke tok kontakt i det hele tatt etterpå, jeg husker det frendeles fordi det føltes som et nederlag selv om jeg heslt ville glemme hele greia.... det er rart, men slik er jeg!!
Gjest loooverboy Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 jeg tar aldri kontakt med jenter jeg har blitt med hjem, det er bare en regel jeg har!
Gjest kajas Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 omstendighetene er slik at jeg hadde med meg en, trodde jeg, kjekk mann med meg hjem sist torsdag. Han gikk hjem dagen etterpå og siden har jeg ikke sett eller hørt noe fra han.... Han vet hvor jeg bor og har nummeret mitt også....
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Tja... Hvorfor skulle han ta kontakt, da? Det kommer helt an på opplegget rundt.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Er det ikke hyggelig og høflig å si takk for i går kanskje?
camilla26 Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 omstendighetene er slik at jeg hadde med meg en' date=' trodde jeg, kjekk mann med meg hjem sist torsdag. Han gikk hjem dagen etterpå og siden har jeg ikke sett eller hørt noe fra han.... Han vet hvor jeg bor og har nummeret mitt også....[/quote'] gutter ringer som regel ikke jenter dem får i senga med en gang. ikke vondt ment. prøv å ikke tenk på det. hev deg over han.
Gjest kajas Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 ok.. er ikke helt vant i dette gamet, men kanskje jeg ikke burde ha gått til sengs med han da... :oops: skal glemme det og huske på det neste gang.. skal være dydig som bare det! kanskje jeg legger mer i det enn han!
camilla26 Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 ok.. er ikke helt vant i dette gamet, men kanskje jeg ikke burde ha gått til sengs med han da... :oops: skal glemme det og huske på det neste gang.. skal være dydig som bare det! kanskje jeg legger mer i det enn han! hvis man er litt kostbar så bruker guttene komme løpene.
nyibyen Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Det er en grunn til at det heter one-night-stand! Jeg tar aldri kontakt med mennene, spør ikke etter telefonnummeret heller, og forventer aldri at de tar kontakt med meg. Og jeg har hatt ganske mange ONS... En gutt ringte en gang dagen etter og sa han hadde hatt det koselig. Da ble jeg kjempesjokkert, og det var virkelig fint gjort (jeg ble glad!), men veldig uvanlig.
Gjest Mannen Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 gutter ringer som regel ikke jenter dem får i senga med en gang. Neihei? Det var nytt for meg. Vil tro dette kommer helt ann på årsaken til at man går til sengs med jenta. Er det et ons opplegg, ja vil nok en del gutter si at de ikke har noen grunn til å ta kontakt senere. Med er de betatt av jenta, så tar man da kontakt igjen senere selv om man hadde sex med henne første kvelden. Da ønsker man jo å havne i senga med henne flere ganger vel? Sorry, men er litt lei jenter som liksom skal være eksperter på hvordan gutter tenker. ok.. er ikke helt vant i dette gamet, men kanskje jeg ikke burde ha gått til sengs med han da... .Nei, ikke hvis motivet deres for å ha sex med hverandre var forskjellig. Dvs. Dersom du ønsker å treffe han flere ganger fordi du er bettatt av han, mens han kun var interessert i å knulle med deg en gang og ferdig med det, ja så burde du ikke hatt sex med han. Slike ting må man faktisk snakke om dersom man skal unngå å bli skuffet. skal glemme det og huske på det neste gang.. skal være dydig som bare det! .Igjen, man må snakke om sånt. Det er ingenting i veien for deg å ha sex med en gutt første kvelden, dersom dere begge er betatt av hverandre og ønsker å treffe hverandre igjen. Ser ingen grunn til å holde tilbake følelsene og ikke ha sex med hverandre da. kanskje jeg legger mer i det enn han!.Det kan hende ja, og da sitter man igjen med en følelse av å "ha blitt brukt", mens han som tok det for en ons er fornøyd fordi han fikk seg ett nummer, men skjønner derfor ikke at du føler som du gjør. Nettopp fordi han trodde dette kun var tilfeldig sex.
Gjest PalmerSala Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 ONS er en arena som begge gir seg ut på, vel vitende om de "regler" som gjelder. Det dreier seg om en kort stund, der man får oppfylt behovet for sex, nærhet og kos, i en periode man ikke er i fast forhold. Veldig grei deal. Problemet oppstår når den ene forventer noe mer.
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Er det ikke hyggelig og høflig å si takk for i går kanskje? Hvorfor skulle han det? Tøm Og Røm.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 Hvorfor skulle han det? Tøm Og Røm. Ja, og hvorfo skal gutten absolutt være den som skal ring og "takke for i går"? Har han liksom noen mer grunn til det enn jenta? Han fikk fitta av henne, og hun fikk pikk av han..... begge fikk og begge ga noe her så da bør det vel være begges oppgave å takk i så fall.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 Hvorfor skulle han det? Tøm Og Røm. De lengste minuttene i en mannsliv, er minuttene fra det har gått for han, og til taxi'en kommer.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #17 Skrevet 24. februar 2005 Alle jenter jeg har pult på ONS har villet noe mer enn meg, men det har kanskje noe med at de ikke akkurat har vært modellpene for å si det sånn.....
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 Har bare hatt to ons, men begge gangene hadd jeg fått angst i mente om de hadde ringt og sagt "takk for i går" :o Hadde blitt redd for hva han ville for noe, om han ville noe mer og avsluttet samtalen fortere enn svint!
Gjest Mannen Skrevet 24. februar 2005 #19 Skrevet 24. februar 2005 Alle jenter jeg har pult på ONS har villet noe mer enn meg' date=' men det har kanskje noe med at de ikke akkurat har vært modellpene for å si det sånn.....[/quote']Hvis du har vist at de vil noe mer enn deg, burde det kanskje ikke ha vært noen ons mellom dere? DU bryr deg kanskje ikke noe om det siden det for deg kun betyr et knull og ikke noe mer, men hadde du fåt toppleve hvordan det var andre veien rundt, så hadde du neppe ligget med disse jentene når du viste de ønsket mer. Det er en vond følelse å ha, følelsen av å ha blitt "brukt".
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #20 Skrevet 24. februar 2005 er det normalt å ikke ta kontakt' date=' dvs ikke engang en sms, etter en ons? erfaringer?[/quote'] det er normalt å ikke ta kontakt ja, hvis man bare var ute etter en ons...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå