Gå til innhold

Er så lei exer som vil ha meg tilbake.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag igjen så var det en ex som ville ha meg tilbake, er 4 år siden det ble slutt. Og dette skjer hele tiden, enten en ex jeg har vært sammen med lenge, eller en mann jeg kanskje bare var på 3 dater med. For alle finner jo ut etter en god stund, hvor fantastisk jeg var, og de finner ingen bedre, så da vil de ha meg tilbake. Men det funker jo ikke sånn. Jo, kommer en ex tilbake en uke etterpå, så er det jo en mulighet. Men 4 år etterpå, så er det jo ikke fordi jeg var hans store kjærlighet. Da er det bare fordi han har ikke funnet noen andre, og er desperat.

Skulle bare ønske jeg møtte en mann, som faktisk verdsatte meg mens vi er sammen, og derfor ikke går.

Er det andre som opplever dette og? Og dere menn, tar dere kontakt med exer igjen lenge etter bruddet i håp om å få de tilbake? Og hvorfor?

Anonymkode: d6d5a...c5b

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, etter 1 år, ingen vei tilbake for noen som går.

Anonymkode: 46074...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag igjen så var det en ex som ville ha meg tilbake, er 4 år siden det ble slutt. Og dette skjer hele tiden, enten en ex jeg har vært sammen med lenge, eller en mann jeg kanskje bare var på 3 dater med. For alle finner jo ut etter en god stund, hvor fantastisk jeg var, og de finner ingen bedre, så da vil de ha meg tilbake. Men det funker jo ikke sånn. Jo, kommer en ex tilbake en uke etterpå, så er det jo en mulighet. Men 4 år etterpå, så er det jo ikke fordi jeg var hans store kjærlighet. Da er det bare fordi han har ikke funnet noen andre, og er desperat.

Skulle bare ønske jeg møtte en mann, som faktisk verdsatte meg mens vi er sammen, og derfor ikke går.

Er det andre som opplever dette og? Og dere menn, tar dere kontakt med exer igjen lenge etter bruddet i håp om å få de tilbake? Og hvorfor?

Jeg (kvinne) har opplevde dette  med flere ekser. De  har vært opprådd (av mangel  på en kvinne i sitt liv) har jeg hatt inntrykk av, og dette var grunnen til at de tok kontakt.

Anonymkode: ba2f8...c54

• Liker 8
Gjest Hei der
Skrevet

Noen som har høye tanker om seg selv ts :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Fordi gutter vet ikke hvor bra de egentlig har det med 1.damen. De tror de må pløye verden rundt etter the one. Ingen har the one. The one finnes ikke. Vær glad noen gidder å elske deg.

Anonymkode: c5426...453

• Liker 3
Skrevet

Etter tre dates med en du ikke kjenner så godt, så er det vel fordi de vil utforske mer. Kanskje ingen vil ha dem heller og derfor prøver de seg på nytt der de følte de hadde en som var interessert i dem. De du har vært langvarig forhold med som har gått ifra deg, for så og kontakte det igjen, blir for sært. Er det de som dumpet deg, eller du som dumpet dem? 

Har selv opplevd det samme med en i langvarig forhold. De finner ut at ingen damer er perfekte da og vil tilbake til den de følte mest trygghet med. Idiotisk er det. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å jada! 

Nesten hver eneste person jeg har datet (og som det ikke har blitt noe videre med), har kommet krypende tilbake etter en tid. 

«Eh døøh.. jeg har tenkte på deg i det siste» 

Vel, fuck hvem du har tenkt på. Jeg har kommet meg videre, jeg. :tunge1:

Neida, men fra spøk til alvor. Jeg tar så og si aldri tilbake en person som ikke ville ha meg da vedkommende hadde sjansen. Hvorfor er jeg plutselig bra nok nå? Gidder ikke sånn bs. You had me, and you lost me. 

Anonymkode: e18c1...09d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å jada! 

Nesten hver eneste person jeg har datet (og som det ikke har blitt noe videre med), har kommet krypende tilbake etter en tid. 

«Eh døøh.. jeg har tenkte på deg i det siste» 

Vel, fuck hvem du har tenkt på. Jeg har kommet meg videre, jeg. :tunge1:

Neida, men fra spøk til alvor. Jeg tar så og si aldri tilbake en person som ikke ville ha meg da vedkommende hadde sjansen. Hvorfor er jeg plutselig bra nok nå? Gidder ikke sånn bs. You had me, and you lost me. 

Anonymkode: e18c1...09d

Hadde en mann uttrykt seg slik, så hadde han blitt stemplet som barnslig. 

Typisk kvinner å tenke at "man mister " dem

Anonymkode: 183ba...6f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, pleier å være én av to, vanligvis første: 

-i beit for damer for tiden og tester om du er åpen for å bli brukt en gang til av dem for en kortere periode 

-tenker at du kanskje ikke var så verst likevel og kan fungere som trøstepremie til Drømmedama materialiserer seg

Anonymkode: e9aaa...f0e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt 3 kjærester i mitt liv. Alle 3 har tatt kontakt etter en viss tid og spurt om en sjanse til. Tror faktisk det er litt sannhet i at kvinner sørger med engang og går videre, mens menn gjerne har det ok eller bra og så går det opp for dem senere hva de mistet. 

Anonymkode: 041f1...d2d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg bare hatt en kjæreste da, men han har kommet krypende tilbake et par ganger i løpet av de siste fire årene ja. Mest sannsynlig fordi han ikke finner noen andre. Har også vært borti dates som plutselig tar kontakt igjen, og der har det ikke vært tvil om hva de er ute etter mens de forsetter jakten på drømmedama🙄

Anonymkode: 73685...ba9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke kallt det en ex etter 3 dates. En flørt kansje. Vesentlig forskjell. En flørt vil ha deg tilbake for mer flørt. 

Anonymkode: 1575b...ed3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hva sa han? ringte han? har dere pratet i løpet av de fire årene? bor dere i Oslo?

Anonymkode: c1e09...079

AnonymBruker
Skrevet

Min har prøvd i flere år å få meg tilbake og har nå endelig klart det. Vi har det fint sammen, så det går an :)

Anonymkode: d85c1...30f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var det du som forlot dem eller de som forlot deg?

Anonymkode: 0a5ab...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørsmålet lurer jeg også på?

I mitt tilfelle så ble ex sammen med ei venninne bak min rygg. Men fortsatte å overvåke meg i 5 år etterpå. Han har endelig forstått det i dag. Men 5 år? Å så med ny dame..I tillegg fikk jeg høre fra "felles" venner at han valgte venninnen for å såre meg?? Jeg brydde meg ikke om å ta kontakt for å snakke med de to en gang. Kuttet bare kontakten helt. Forstår ikke hvorfor det ikke bare var å gå videre med en gang for han.

Anonymkode: eb2e6...5e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ofte men det er jeg som dumper. Forstår meg ikke på folk som vil tilbake til noe gammelt.

Anonymkode: 03c40...411

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får gjøre som meg

være uattraktiv 

da skal du se at desperasjonen deres snur seg til innbilskhet rimelig kjapt. Selv om du bare leker med dem. 

FUCK SÅ PINLIG 

Anonymkode: 1c898...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her, det gjelder så mange, og alt fra han jeg var gift med, og sammen med i 10 år, til han jeg bare var på 3 dater med. Og det varierer veldig i om de, eller jeg gjorde det slutt. Han siste her var jeg bare sammen med i 6 mnd, for 3 år siden. Han dumpet meg, de siste månedene har han kontaktet meg en god del, bare lurt på hvordan det går, osv. Men i går fikk jeg mange meldinger om at han savnet meg, hvor fantastisk jeg var og om vi kunne prøve igjen. 

Er jo og litt det jeg blir forundret over, hvor mange år etterpå de kommer, og lurer jo og på hvor mange andre exer de kontakter, og hvilket nummer var jeg på den listen. For jeg tror jo virkelig ikke at det er fordi de har sterke følelser for meg, da hadde de jo kommet tilbake raskt etter bruddet.

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, det gjelder så mange, og alt fra han jeg var gift med, og sammen med i 10 år, til han jeg bare var på 3 dater med. Og det varierer veldig i om de, eller jeg gjorde det slutt. Han siste her var jeg bare sammen med i 6 mnd, for 3 år siden. Han dumpet meg, de siste månedene har han kontaktet meg en god del, bare lurt på hvordan det går, osv. Men i går fikk jeg mange meldinger om at han savnet meg, hvor fantastisk jeg var og om vi kunne prøve igjen. 

Er jo og litt det jeg blir forundret over, hvor mange år etterpå de kommer, og lurer jo og på hvor mange andre exer de kontakter, og hvilket nummer var jeg på den listen. For jeg tror jo virkelig ikke at det er fordi de har sterke følelser for meg, da hadde de jo kommet tilbake raskt etter bruddet.

Hvor gammel er den daten da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...