AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg kjøpte en kjempegod jeans fra never denim. Den var kjempemyk og deilig. Klarte å søle på den på fest, og hev den i vaskemaskinen da jeg kom hjem. Husker ikke om jeg tok mykningsmiddel(?) i da jeg vasket den. Nå er den blitt stiv 🙄 Noen som har tips til å få den myk igjen? Anonymkode: 25fcc...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Alle jeans er stive når de er nyvasket? Anonymkode: 253af...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle jeans er stive når de er nyvasket? Anonymkode: 253af...ea4 den er fortsatt stiv. Har gått en uke. Mulig å få den like myk som den var da den var ny? Anonymkode: 25fcc...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Vask den en gang til. Uten skyllemiddel. Anonymkode: c9093...0dd
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Jeg tror ikke jeg brukte skyllemiddel da jeg vasket den Anonymkode: 25fcc...2e5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Ikke bruk tøymykner iallefall, det ødelegger stretchen. Alle jeans blir stive når du vasker de, blir ikke like myke som når de er nykjøpt Anonymkode: e72cf...982
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle jeans blir stive når du vasker de, blir ikke like myke som når de er nykjøpt Anonymkode: e72cf...982 Mine er like myke. Jeg vasker for øvrig mine relativt sjeldent, men når jeg gjør det så vrenger jeg dem før jeg putter dem inn i vaskemaskin. Vasker dem med et vaskemiddel som ikke inneholder blekemiddel og bruker ikke skyllemiddel da dette kan påvirke elasiteten i jeansen negativt. Vrenger dem når de er ferdige og lar dem henge til tørk. (Tørketrommel kan føre til at jeansen mister formen sin). Endret 2. mai 2018 av Sjokoladeknask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå