AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Hei, Vet selvfølgelig det er individuelt men sånn ca hvor mange klesvask holder et gjennomsnittlig klesplagg tenker dere? Anonymkode: 80618...ee0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Det er veldig avhengig av hva klærne er laget av. Bommullstøy tåler mest. Anonymkode: 42ae5...ff6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Alt fra 1 gang til flere tusen ganger. Jeg har klær som blitt stygge etter 1 vask. Og har også klær som er nesten 30 år gamle, og som sikkert har blitt vasket 1000 ganger eller mer. Anonymkode: d54b3...169 1
Supernova17 Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Mine klær vaskes forsiktig, så ganske mange vask. Men jeg teller vanligvis ikke
herremann Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Vreng klærne, lav temperatur, lav sentrifuge. Og selvsagt ikke vask for often. F.eks Gensere og bukser kan luftes, de må ikke vaskes bare pga de er brukt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Jeg har hatt klær som har blitt ødelagt etter en vask (selv om vaskeanvisningen er fulgt) og noen som henger med år etter år 😅 Anonymkode: 8b969...ae8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Opp og ned. Jeg har to umbro joggedresser fra 1999 og en adidas polyester treningsdress fra 1998 (spilte håndball bare de to årene) som jeg har brukt uendelig mye og som er umulige å slite ut. Fortsatt tykt stoff, fargen på joggedressene er svakt falmet men de må ha vært vasket noen hundre ganger. Bruker dem hele tiden. Polyesterdressen er ikke engang falmet. Bare glidelåsen som mangler farge, den er slitt av. Mens enkelte H&M klær er slitne etter ti vask. Billig t-skjorter fra XXL ser helt fotside og jævlige ut på andre vasken. Nike tennissokker holder også utrolig lenge hvis du som meg ikke sliter så mye på stoffet. Noen sliter hull på sokkene som betyr at de har mye friksjon når de går. Det gjør ikke jeg og sokkene holder virkelig lenge. Har sikkert tyve år gamle nikesokker i sokkeskuffen også. Strikken er like fin i dem. Har Miele vaskemaskin, hjelper selvsagt det også. Anonymkode: ef4da...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå