AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg har fått følelser for en godvenn av meg. Jeg vet ikke helt hva han føler for meg, vi startet som godevenner, nå har vi datet i noen måneder og hatt sex. Han er litt sjenert, derfor har jeg vanskeligheter med å skjønne om han har følelser eller ikke. Men når vi er sammen oppfører vi oss som kjærestepar, han kysser meg hele tiden og ser på meg som om jeg er den vakreste han har sett. Har ventet på at han skal ta det første steget, men nå har jeg ventet lenge nok. Jeg aner ikke hva jeg skal si.. Hva ville dere ha sagt? Anonymkode: f77d0...5ee
Kreator Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 (endret) En av dere bør spørre "Vil du være kjæresten min?". Høres ut som dere er det allerede, men at du savner bekreftelsen. Og han oppfører seg definitivt som det er det han vil basert på din beskrivelse. Tror du får et positivt svar om du selv tør spørre. Evt hvilket steg venter du på? Dere er jo sammen og har sex og gjør kjæresteting allerede. Litt tidlig med frieri kanskje? Endret 1. mai 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Er bare det at han ikke dirkete har sagt noe som sier at han vil noe mer enn det vi har nå. Vi har ikke snakket om fremtiden. Heller ikke snakket om hva vi egentlig vil med det vi holder på med. Anonymkode: f77d0...5ee
Kreator Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er bare det at han ikke dirkete har sagt noe som sier at han vil noe mer enn det vi har nå. Vi har ikke snakket om fremtiden. Heller ikke snakket om hva vi egentlig vil med det vi holder på med. Anonymkode: f77d0...5ee Hvis du har ventet lenge nok så spør du. Slik du beskriver han så vil jeg tro han blir glad. Sjenerte gutter er sjelden playere eller vant til massivt med kvinnelig oppmerksomhet, så tipper du har veldig gode odds for å få svaret det høres ut som du håper på.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Bare si "Du, jeg syns vi har hatt det ganske koselig de siste månedene og vi passer bra sammen. Jeg liker deg veldig godt Kan du se for deg oss to som kjærester? " Ikke noe farlig Anonymkode: 8958b...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå