AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Hei Jeg har brukt Skype i mange år, og har appen liggende på skrivebordet (Mac). Har alltid bare klikket på Skype-appen, og så er Skype åpen. Skulle logge meg på nå, og får opp et vindu fra Microsoft? Det står at jeg må logge inn med Microsoft-konto? Er dette noe nytt som er kommet de siste dagene? Kommer meg ikke inn, og har en viktig samtale nå i kveld pluss et superviktig møte i morgen tidlig.. :-( Hjelp? Anonymkode: 49604...2c0
stan Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Skype ble kjøpt opp av Microsoft i 2011. Så det er et Microsoft produkt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Ja, men dette har ikke skjedd før nå i kveld? Jeg har brukt Skype i ganske mange år, og aldri opplevd dette før. Anonymkode: 49604...2c0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 * dytter * Hvordan kan jeg logge meg på Skype? Må jeg opprette ny konto hos Microsoft? Fikk forresten epost fra Microsoft om at noen hadde muligens prøvd å logge seg på min konto ulovlig(?). Dette skjedde samtidig mens jeg fortvilet prøvde å komme meg på Skype. Hjelp! Jeg har et viktig møte kl. 09.00 i morgen på Skype! Anonymkode: 49604...2c0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Skrevet 2. mai 2018 Loggpå med e-posten du vanligvis bruker til skype. Anonymkode: 9adba...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå