Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i iPod fra Apple? Hva er forresten forskjellen på iPod og vanlig Mp3 spiller? Takk for svar.
Brunhilde Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 iPod kan du kjøpe her eller i en butikk som forhandler den... Forskjellen på en iPod og en annen mp3 spiller er i all hovedsak design. I mine øyne er det lite som slår mac!
Laban Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Ved siden av design, er iPoden også mer brukervennlig enn mange andre mp3-spillere, den har større lagringskapasitet, og det finnes masse ekstrautstyr til den.
Cronos Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Hvis du bare venter litt, så kommer den nye iPod Mini i butikker snart. Den har bedre lagrings- og batterikapasitet.
Brunhilde Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Hvis du bare venter litt' date=' så kommer den nye iPod Mini i butikker snart. Den har bedre lagrings- og batterikapasitet.[/quote'] Og ENDA finere farger!
Brunhilde Skrevet 26. februar 2005 #7 Skrevet 26. februar 2005 Nei, det er vel en ren avspiller.... Men du kan kjøpe en ekstra "duppeditt" og spille musikken av på radio hvor som helst...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. februar 2005 #8 Skrevet 26. februar 2005 Ved siden av design' date=' er iPoden også mer brukervennlig enn mange andre mp3-spillere, den har større lagringskapasitet, og det finnes masse ekstrautstyr til den.[/quote'] Nja, man har Creative også. Den har like stor lagringsplass til en mye billigere penge enn hypen iPod.
Brunhilde Skrevet 26. februar 2005 #9 Skrevet 26. februar 2005 Uansett er det - i mine øyne - fremdeles ikke noe som slår mac-design!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå