Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i iPod fra Apple? Hva er forresten forskjellen på iPod og vanlig Mp3 spiller?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPod kan du kjøpe her eller i en butikk som forhandler den... Forskjellen på en iPod og en annen mp3 spiller er i all hovedsak design. I mine øyne er det lite som slår mac!

Skrevet

Ved siden av design, er iPoden også mer brukervennlig enn mange andre mp3-spillere, den har større lagringskapasitet, og det finnes masse ekstrautstyr til den.

Skrevet

Hvis du bare venter litt, så kommer den nye iPod Mini i butikker snart. Den har bedre lagrings- og batterikapasitet.

Skrevet
Hvis du bare venter litt' date=' så kommer den nye iPod Mini i butikker snart. Den har bedre lagrings- og batterikapasitet.[/quote']

Og ENDA finere farger!

Skrevet

Nei, det er vel en ren avspiller.... Men du kan kjøpe en ekstra "duppeditt" og spille musikken av på radio hvor som helst...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Ved siden av design' date=' er iPoden også mer brukervennlig enn mange andre mp3-spillere, den har større lagringskapasitet, og det finnes masse ekstrautstyr til den.[/quote']

Nja, man har Creative også. Den har like stor lagringsplass til en mye billigere penge enn hypen iPod.

Skrevet

Uansett er det - i mine øyne - fremdeles ikke noe som slår mac-design!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...