Gå til innhold

Nye daten er venn med eksen til forrige date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble hardt og brutalt dumpet av en fyr for en måneds tid tilbake. Han hadde en eks som han fremdeles var en av hans beste venninner iflg han.. type dro på turer sammen med, overnattet hos, besøkte ofte.. og har jo en mistanke om at det fremdeles var noe i lufta der, selv om han mente de kun var veldig gode venner nå. Hun framdrev i det hele tatt mye sjalusi hos meg. 

Nå har jeg fått god kontakt med en ny mann. Kun på nett. Vi har lagt hverandre til på SoMe - og hva oppdager jeg? At hun eksen til forrige daten også er venninna til nye «daten»! Type kommenterer og liker alt han legger ut.. helvete heller. Og det er ikke som om vi bor på en liten plass - vi bor i en «stor» by hvor alle absolutt ikke kjenner alle, og sjansen for at hun kjenner begge disse to (som forøvrig ikke kjenner hverandre) er heller liten.

Kjenner jeg er på nippet til å avslutte kontakten med han nye. Jeg er fremdeles ikke over han forrige pga måten han avsluttet ting på, og jeg er så absolutt ikke «over» henne. Jeg vil heller ikke bli minnet på han forrige evnt støte på ham eller henne!! Helvete heller!!

Anonymkode: 868d9...0f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så uheldig situasjon. Tror jeg bare ville avsluttet det med han nye.

Anonymkode: af229...2b4

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så uheldig situasjon. Tror jeg bare ville avsluttet det med han nye.

Anonymkode: af229...2b4

Kjipt, men enig tror jeg.

Anonymkode: 868d9...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...