AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg vet ikke hvordan du gjør det, men flørter du alene med menn på nettdating eller har du gode venninner med på laget når det gjelde å finne den utkårede. Men blir du mer ensom når du bruker masse ressurser og energi ved å komme i dialog med menn på nettdating? blir du oppmuntret i det hele tatt, eller har du blitt en slave til nettdating der du ikke tror du i det hele tatt vil finne en mann allikevel utenfor husets fire vegger? hva er din ærlige og oppriktige historie? Anonymkode: 71361...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Jeg snakker med venninner om kjærlighetslivet ja. Men helst bare om de spør om noe. Jeg leter ikke aktivt etter noen, det dukker liksom ikke opp da. Jeg har kun erfart at det dukker opp når du ikke leter. Jeg har prøvd Tinder, men jeg blir ikke tiltrukket av et bilde, og jeg blir ikke akkurat mer positiv til Tinder av å lese her Jeg har kun møtt mine forelskelser i det virkelige liv. Det kunne være personer jeg kjente fra før som jeg fikk øynene opp for, og det har vært nye som dukket opp i livet. Det verste er kanskje at jeg er så lite åpen om følelsene mine, at den jeg liker går uviten om det. og i verste fall går videre. Anonymkode: b8acd...d31 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker med venninner om kjærlighetslivet ja. Men helst bare om de spør om noe. Jeg leter ikke aktivt etter noen, det dukker liksom ikke opp da. Jeg har kun erfart at det dukker opp når du ikke leter. Jeg har prøvd Tinder, men jeg blir ikke tiltrukket av et bilde, og jeg blir ikke akkurat mer positiv til Tinder av å lese her Jeg har kun møtt mine forelskelser i det virkelige liv. Det kunne være personer jeg kjente fra før som jeg fikk øynene opp for, og det har vært nye som dukket opp i livet. Det verste er kanskje at jeg er så lite åpen om følelsene mine, at den jeg liker går uviten om det. og i verste fall går videre. Anonymkode: b8acd...d31 er det by liv som får påvirke ekte kjærlighet? hvorfor er det vanskeligere nå enn før? Anonymkode: 71361...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det by liv som får påvirke ekte kjærlighet? hvorfor er det vanskeligere nå enn før? Anonymkode: 71361...dbc Hva mener du? byliv? Vet ikke om det er vanskeligere nå enn før. Det har aldri vært lett for meg likevel, men det er pga meg. Pga tilgang på mye. SoMe, vi flytter lenger og reiser mer, gjør at vi har tilgang på mer. Derfor treffer vi på flere vi kan få følelser for, men så er det på samme tid så mye mer som må klaffe. Anonymkode: b8acd...d31
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? byliv? Vet ikke om det er vanskeligere nå enn før. Det har aldri vært lett for meg likevel, men det er pga meg. Pga tilgang på mye. SoMe, vi flytter lenger og reiser mer, gjør at vi har tilgang på mer. Derfor treffer vi på flere vi kan få følelser for, men så er det på samme tid så mye mer som må klaffe. Anonymkode: b8acd...d31 mange kjærester har du hatt, og hvorfor klarte dere ikke få den gnisten til hverandre som bidro til at dere vil holde sammen livet ut. Anonymkode: 71361...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: mange kjærester har du hatt, og hvorfor klarte dere ikke få den gnisten til hverandre som bidro til at dere vil holde sammen livet ut. Anonymkode: 71361...dbc 0 kjærester er nærmere 30 enn 20 nå. Jeg liker noen nå og, men jeg vet ikke når man vet om man burde gå for noen eller ikke. Jeg orker ikke å telle tenåringsforelskelsene, så jeg begynner med han jeg forelsket meg i i 20- årene. Hadde kjent han lenge og fikk følelser. En veldig bra kar. Vi er fremdeles venner, men ingen følelser og han har dame nå. Grunnen var at jeg dro ut. Jeg turte aldri å fortelle han hva jeg følte, til tross for at vi kom nærmere og nærmere hverandre. Jeg innså bare en gang han lå i sengen min at han ikke var riktig for meg, og at jeg ikke hadde følelser. Han jeg liker nå, var det mange som var negative til. Ikke alle, men også mange. Fordi han er muslimsk, ikke fordi han var en dårlig mann. Så, jeg turte ikke å gi han sjansen. Det føles litt feil, å bare høre på andre og ikke finne ut av ting selv. Men jeg turte ikke og inngå noe med ham, men han har ikke fjernet meg fra some heller. Anonymkode: b8acd...d31
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 0 kjærester er nærmere 30 enn 20 nå. Jeg liker noen nå og, men jeg vet ikke når man vet om man burde gå for noen eller ikke. Jeg orker ikke å telle tenåringsforelskelsene, så jeg begynner med han jeg forelsket meg i i 20- årene. Hadde kjent han lenge og fikk følelser. En veldig bra kar. Vi er fremdeles venner, men ingen følelser og han har dame nå. Grunnen var at jeg dro ut. Jeg turte aldri å fortelle han hva jeg følte, til tross for at vi kom nærmere og nærmere hverandre. Jeg innså bare en gang han lå i sengen min at han ikke var riktig for meg, og at jeg ikke hadde følelser. Han jeg liker nå, var det mange som var negative til. Ikke alle, men også mange. Fordi han er muslimsk, ikke fordi han var en dårlig mann. Så, jeg turte ikke å gi han sjansen. Det føles litt feil, å bare høre på andre og ikke finne ut av ting selv. Men jeg turte ikke og inngå noe med ham, men han har ikke fjernet meg fra some heller. Anonymkode: b8acd...d31 hva betyr some? men kan du ikke gå til steder der du vet kan finne en virkelig mann som kan elske deg, enn at du oppretter relasjoner der du ser med en gang dette kommer ikke til å gå den veien. Jeg har noe problemer å forstå ei kvinne, og det er veldig vanskelig for meg å se om hun er klar for å bli elsket. Er det noe med øynene man kan se, at hun er klar? iallfall det er ufattelig med mange valg man tar i livet, og valgene er både hensiktmessig og avgjørende. Det gjelder jobb, det gjelder der man bor, butikkene man går til, interesser man har, friluftsliv, ja, alt man tar av valg betyr noen kommer man til å møte, og noen kommer man til å bygge relasjoner med. Anonymkode: 71361...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 Hæ? Jeg sitter da ikke å flørter på nettdating med et team av venninder rundt meg, og forteller heller ikke venninder om de jeg snakker med på nettdating med mindre det blir gjort avtale om å møtes. Jeg har ikke et team av oppmuntrere rundt meg, men stoler på livets vei og tenker at hvis det er meningen jeg skal møte noen så gjør jeg det, i den tid det er mening for. Er absolutt ikke en slave til nettdating eller jakten på en partner. Anonymkode: 2178e...75d
bruker_K Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 treffer menn på byen eller fester. Nettdating er ikke min greie. dritkleint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå