AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Har du gjort det før? Om det var lepper, botox, skinbooster eller andre ting? Fører det noe med seg? Er det noe vits? Og vil man at de som har gjort feil skal prøve å rette opp? Har lyst å klage, samtidig som jeg synes det er pinlig og jeg vet ikke om jeg tør at de skal prøve rette opp noe de har gjort feil. Anonymkode: 9ff03...8a1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Jeg har klagd på leppetatovering, og fikk tilbud om oppretting men hadde absolutt ikke lyst å slippe henne til igjen, så jeg sto over. Det var heldigvis ikke så tydelig, så det gikk greit. Hun har tilbudt meg to ganger etterpå å tatovere på nytt, men jeg tør ikke. Anonymkode: 9587c...178
Missfitness Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lyst å klage, samtidig som jeg synes det er pinlig og jeg vet ikke om jeg tør at de skal prøve rette opp noe de har gjort feil. Anonymkode: 9ff03...8a1 Ser det, det er jo et dilemma, vondt kan fort bli verre 😟. Uansett bør du gi beskjed om at du er misfornøyd, det skal du ikke føle pinlig! Det kan jo faktisk være at de har en annen person som kan utføre det bedre. Har bl. a. klagd på negler og fått det både fikset samt rabatt neste gang. Endret 1. mai 2018 av Missfitness 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Klagde på tearhrough med Restylane fordi det nesten ikke hadde noen effekt, men hun som gjorde det ville ha full betaling for å rette det opp, og da ville jeg ikke. Aldri mer Restylane på meg! Anonymkode: 70746...695
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 På 1.5.2018 den 21.05, Missfitness skrev: Ser det, det er jo et dilemma, vondt kan fort bli verre 😟. Uansett bør du gi beskjed om at du er misfornøyd, det skal du ikke føle pinlig! Det kan jo faktisk være at de har en annen person som kan utføre det bedre. Har bl. a. klagd på negler og fått det både fikset samt rabatt neste gang. Takk for svar 😊 Jeg sa ifra, og fikk en annen behandler som satt i hyalase- gratis. Hadde blitt klumper etter skinbooster. I tillegg skal jeg få en annen behandling gratis. Så det nytter å klage innimellom 😁 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klagde på tearhrough med Restylane fordi det nesten ikke hadde noen effekt, men hun som gjorde det ville ha full betaling for å rette det opp, og da ville jeg ikke. Aldri mer Restylane på meg! Anonymkode: 70746...695 Så kjedelig! Du burde jo absolutt fått gratis/rabattert behandling! Skjønner de ikke at de faktisk taper (omdømme) på å være så gjerrige/lite kundevennlige? Har skjedd med meg og - sa ifra om klumper i leppa, men personen som utførte det nekta for det! "Det er bare leppa di som er sånn". Eeeh, ok. Sayonora!🙊 Anonymkode: 9ff03...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå