AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg er så lei meg.. jeg datet en. Trodde alt var bra, han var perfekt for meg.. men så dumper han meg. Fra en dag til en annen.. som lyn fra klar himmel. ALT var bra. Trodde jeg! Gjør det i tillegg på melding.. jeg bare griner og griner. Viste seg etter å ha snakket med en bekjent av ham at han holdt på med flere samtidig som meg..at han gikk fra den ene til den andre, er slik han er visst. Er jo good riddance, jeg vil jo ikke ha en sånn! Så hvorfor i helvete er jeg så lei meg! 😭😭 Anonymkode: fbcb8...7b7
Gjest Virpi Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei meg.. jeg datet en. Trodde alt var bra, han var perfekt for meg.. men så dumper han meg. Fra en dag til en annen.. som lyn fra klar himmel. ALT var bra. Trodde jeg! Gjør det i tillegg på melding.. jeg bare griner og griner. Viste seg etter å ha snakket med en bekjent av ham at han holdt på med flere samtidig som meg..at han gikk fra den ene til den andre, er slik han er visst. Er jo good riddance, jeg vil jo ikke ha en sånn! Så hvorfor i helvete er jeg så lei meg! 😭😭 Anonymkode: fbcb8...7b7 Slik er vi skrudd sammen. Du håpet og trodde jo... Og du må tillate deg selv å bruke den tida du trenger på å sørge og gråte ut, du er jo ingen maskin med en av-knapp heller. Etterhvert ser du kanskje at det var til det beste det som skjedde, når han dumpet deg på melding og holdt på med flere. Da kan du bli sint isteden! Varm klem fra meg
s0la Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Det er lov å være lei seg! MEN det jo kjempebra at du ble kvitt en sånn fyr, hvis vi skal tenke sånn. Snart går det over og du vil finne en bedre mann for deg. Klem! 1
Mr. Kilmister Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei meg.. jeg datet en. Trodde alt var bra, han var perfekt for meg.. men så dumper han meg. Fra en dag til en annen.. som lyn fra klar himmel. ALT var bra. Trodde jeg! Gjør det i tillegg på melding.. jeg bare griner og griner. Viste seg etter å ha snakket med en bekjent av ham at han holdt på med flere samtidig som meg..at han gikk fra den ene til den andre, er slik han er visst. Er jo good riddance, jeg vil jo ikke ha en sånn! Så hvorfor i helvete er jeg så lei meg! 😭😭 Anonymkode: fbcb8...7b7
Gjest Axl Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Sånn er det. Holder du deg singel så holder du deg unna dumping og kjærlighetssorg. Dater du og går i et forhold så kan sånt skje, og det blir mer og mer vanlig. Det er også blitt vanlig i 2018 å date flere samtidig.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei meg.. jeg datet en. Trodde alt var bra, han var perfekt for meg.. men så dumper han meg. Fra en dag til en annen.. som lyn fra klar himmel. ALT var bra. Trodde jeg! Gjør det i tillegg på melding.. jeg bare griner og griner. Viste seg etter å ha snakket med en bekjent av ham at han holdt på med flere samtidig som meg..at han gikk fra den ene til den andre, er slik han er visst. Er jo good riddance, jeg vil jo ikke ha en sånn! Så hvorfor i helvete er jeg så lei meg! 😭😭 Anonymkode: fbcb8...7b7 ja, dette er sånt som for meg er langt vekke fra, jeg har ikke sånne historier å fortelle om, og jeg har vært beskyttet fra sånne uheldige omstendigheter. Jeg er glad jeg ikke har blitt utnyttet på det nivået, men jeg har sett arbeidskollegaer som har dårlige holdninger. Og jeg vil ikke være venn med arbeidskollegaer. Det er jo rene galskapen du forteller om, jeg trodde ikke sånt kan skje, men siden du forteller det, så må jeg tro det er sant. Men til noe annet, det er ikke noen andre som du er mer interessert i? kan du ikke bare ringe til vedkommende å dra ut? det tror jeg vil være bedre ide. Anonymkode: 0012f...e8a
bossman Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, Axl skrev: Sånn er det. Holder du deg singel så holder du deg unna dumping og kjærlighetssorg. Dater du og går i et forhold så kan sånt skje, og det blir mer og mer vanlig. Det er også blitt vanlig i 2018 å date flere samtidig. horeri heter det. Å drive å holde på med flere samtidig er patetisk. Hvor går grensene ? de blir jo bare dradd lengre og lengre ....alt er vist greit idag. snart er utroskap helt ok ....sikkert i 2030.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 Du har jo fått deg en på tryne.. Klart det gjør vondt. Gråt bare du. Klem. Anonymkode: 24742...200 1
Gjest Axl Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 8 minutter siden, bossman skrev: horeri heter det. Å drive å holde på med flere samtidig er patetisk. Hvor går grensene ? de blir jo bare dradd lengre og lengre ....alt er vist greit idag. snart er utroskap helt ok ....sikkert i 2030. Utroskap er blitt ok alt nå det. Så vanlig er det blitt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #10 Skrevet 1. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så lei meg.. jeg datet en. Trodde alt var bra, han var perfekt for meg.. men så dumper han meg. Fra en dag til en annen.. som lyn fra klar himmel. ALT var bra. Trodde jeg! Gjør det i tillegg på melding.. jeg bare griner og griner. Viste seg etter å ha snakket med en bekjent av ham at han holdt på med flere samtidig som meg..at han gikk fra den ene til den andre, er slik han er visst. Er jo good riddance, jeg vil jo ikke ha en sånn! Så hvorfor i helvete er jeg så lei meg! 😭😭 Anonymkode: fbcb8...7b7 Jeg føler så med deg Nå har du lov å gråte og være lei deg. Du hadde forventninger og forhåpninger og blitt ekstremt skuffet. Det skjønner de fleste. Så skal jeg si til deg det som andre sa til meg når jeg ble dumpet; "en dag kommer du til å være glad for at du er kvitt han". En person som behandler deg slik, driver på med flere samtidig og gjør det slutt på melding fortjener ikke deg. Og du fortjener bedre. Jeg vet at du kanskje har problemer med å tro på disse ordene nå, men en dag, når ting ikke føles så tungt, så vil du se det Da vil du også føle deg bedre Sender deg en klem Anonymkode: 27ec8...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå