*nora* Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 ...reklamen her inne! Er det bare meg, eller blir den aldri byttet ut? Spaghetti, eggløsning og barneforsikring... Har jo vært der i evigheter nå!! Og ja, i tilfelle noen lurte, jeg kjeder meg :evil: ! Men slapp av, skal krype til køys nå!
Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Hvor ble det av sprettende tampong reklamen?
Gjest Xavia Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Jeg blir lei hver gang jeg ser han derre k-j-e-d-e-l-i-g-e Morten Blyholdt, pappa og produktutvikler, eller hva det nå er for noe det står. Kunne de ikke i det minste latt oss få se på en hunky kjekkas. Han der Morten er jo så treig...
Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror han er ment å gi inntrykk av en trygg familiefar ,ikke en hunk.
Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Altså det er et forsikringselskap vi snakker om, han er antagelig det nærmeste de har en hunk!
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Jeg tror han er ment å gi inntrykk av en trygg familiefar ' date='ikke en hunk.[/quote'] Vi kvinnfolk vil ikke bare ha en trygg familiefar, vi vil ha en trygg familiefar som er en hunk, eller en hunkete trygg familiefar om du vil Sånt selger reklame
Gjest Xavia Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Altså det er et forsikringselskap vi snakker om' date=' han er antagelig det nærmeste de har en hunk![/quote'] Men... Det er da ingen som regner med at Morten virkelig jobber hos IF? Jo, det kan hende, men det er visst ganske vanlig, har jeg hørt, at bedrifter ikke akkurat bruker sine ansatte i reklame....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå