Alvildeivf Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Noen her som har fått målt eggreservene sine ? Amh altså. Det skal ligge på mellom 4-84 mine ligger på 0,9 så få egg igjen med andre ord. Men siden det skal ett gullegg til kan man ikke gi seg ☺️ Noen som har solskinnshistorier på lave amh verdier ? I såfall, hva var verdiene dine ?
Juni15 Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Jeg har fått målt de, men de var normale, og var altså ikke årsaken til at vi ikke kan få barn naturlig. Husker dessverre ikke hva verdien var. Bloggeren Pilotfrue hadde vel samme problemet, anbefaler deg å lese litt på bloggen hennes og også boken hun nylig ga ut, «Drømmen om en baby». Hun og mannen var igjennom fire prøverørsforsøk, og mens de ventet på nr 5 klarte de å bli gravid på egenhånd 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Jeg har enda lavere AMH verdier enn deg. Er nå gravid i uke 11. Har tatt prøverør og brukt eggdonor. Prøvd å bli gravid i 8 år. Fikk det først til ved bruk av eggdonor. Jeg er uansett biologisk mor, men ikke genetisk mor. Det betyr ingenting! Anonymkode: 7a009...fae 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 6 timer siden, Alvildeivf skrev: Noen her som har fått målt eggreservene sine ? Amh altså. Det skal ligge på mellom 4-84 mine ligger på 0,9 så få egg igjen med andre ord. Men siden det skal ett gullegg til kan man ikke gi seg ☺️ Noen som har solskinnshistorier på lave amh verdier ? I såfall, hva var verdiene dine ? Bør du ikke få tatt ut egg når du har så dårlige tall? Har du spurt spesialist Mette Moen pm råd? Se klistret innlegg på dette underforumet. Anonymkode: b7665...440 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Hvilken enhet er verdien målt i? Anonymkode: 4febe...11d 2
Alvildeivf Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bør du ikke få tatt ut egg når du har så dårlige tall? Har du spurt spesialist Mette Moen pm råd? Se klistret innlegg på dette underforumet. Anonymkode: b7665...440 Jg har prøvd hormonbehandling, siden mine hormoner jobber på 100% for å lage kun ett egg i naturlig syklus så funket det ikke på meg.. fikk ikke en eneste eggpose over 8 mm... sist i naturlig syklus fikk jeg en pose på 24,5 mm, men blodprøver viste den sannsynligvis var tom.. så ble EL sprøyte uten inseminasjon. Derfor er det like greit å bruke inseminasjon mente nå min klinikk da. ☺️ Det går an å prøve inseminasjon , hvis det ikke går en runde med ivf feks. Nå kan ikke vi prøve hjemme selv fordi vi er to damer, men fordelen er at hvis mine ikke vokser kan vi alltids reise til Danmark å bruke hennes egg i meg da ☺️ 1
Alvildeivf Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken enhet er verdien målt i? Anonymkode: 4febe...11d Ener ikke, kan se på papirene mine senere i dag 😃👍🏽
Juni15 Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 32 minutter siden, Alvildeivf skrev: Jg har prøvd hormonbehandling, siden mine hormoner jobber på 100% for å lage kun ett egg i naturlig syklus så funket det ikke på meg.. fikk ikke en eneste eggpose over 8 mm... sist i naturlig syklus fikk jeg en pose på 24,5 mm, men blodprøver viste den sannsynligvis var tom.. så ble EL sprøyte uten inseminasjon. Derfor er det like greit å bruke inseminasjon mente nå min klinikk da. ☺️ Det går an å prøve inseminasjon , hvis det ikke går en runde med ivf feks. Nå kan ikke vi prøve hjemme selv fordi vi er to damer, men fordelen er at hvis mine ikke vokser kan vi alltids reise til Danmark å bruke hennes egg i meg da ☺️ Veldig personlig spørsmål, så forstår hvis du ikke ønsker å svare. Men hva er årsaken til at det er du som må bære frem barnet, og ikke medmor? Jeg tenker spesielt hvis dere velger å reise til Danmark for å bruke hennes egg i deg 2
Alvildeivf Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #9 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 26 minutter siden, Juni15 skrev: Veldig personlig spørsmål, så forstår hvis du ikke ønsker å svare. Men hva er årsaken til at det er du som må bære frem barnet, og ikke medmor? Jeg tenker spesielt hvis dere velger å reise til Danmark for å bruke hennes egg i deg Det er min store drøm, alltid ønsket å gå gravid, føde, . Hele opplevelsen med å bære frem ett barn. Hun har aldri ønsket det og vil virkelig ikke gå gravid. Så det har aldri vært ett spørsmål fra noen av oss egentlig. Hadde ikke jeg kunne gått gravid hadde kanskje saken vært anderledes, da hadde hun virkelig vurdert det. Men det er ikke noe galt med meg bortsett fra at jeg har få egg . Heldigvis! Jeg får gode sterke slimhinner og er frisk som en fisk. ☺️😃 fordelen hvis vi må reise til Danmark er at ungen blir genetisk medmor Sin og biologisk min, seff sosial begge sin ♥️☺️ For hun har det også vært viktig at det var jeg som fødet, mine gener osv.. kan tenke på det som hvis en mann sin sperm ikke "funker" hvis det ikke var noen gode svømmere..alt hun vil ha er en liten meg.. men etter vi begge har forstått at det kanskje ikke er realiteten er det ikke så dumt alternativ å reise til Danmark og bruke dobbeldonasjon ♥️♥️ Endret 2. mai 2018 av Alvildeivf 2
Juni15 Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 32 minutter siden, Alvildeivf skrev: Det er min store drøm, alltid ønsket å gå gravid, føde, . Hele opplevelsen med å bære frem ett barn. Hun har aldri ønsket det og vil virkelig ikke gå gravid. Så det har aldri vært ett spørsmål fra noen av oss egentlig. Hadde ikke jeg kunne gått gravid hadde kanskje saken vært anderledes, da hadde hun virkelig vurdert det. Men det er ikke noe galt med meg bortsett fra at jeg har få egg . Heldigvis! Jeg får gode sterke slimhinner og er frisk som en fisk. ☺️😃 fordelen hvis vi må reise til Danmark er at ungen blir genetisk medmor Sin og biologisk min, seff sosial begge sin ♥️☺️ For hun har det også vært viktig at det var jeg som fødet, mine gener osv.. kan tenke på det som hvis en mann sin sperm ikke "funker" hvis det ikke var noen gode svømmere..alt hun vil ha er en liten meg.. men etter vi begge har forstått at det kanskje ikke er realiteten er det ikke så dumt alternativ å reise til Danmark og bruke dobbeldonasjon ♥️♥️ Takk for svar, forstår ønsket ditt om å gå gravid og føde, deler dette ønske 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå