AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Del Skrevet 1. mai 2018 Pleier å gå på FEM eller TV2 Livsstil (blander alltid de to) og TLC. Flere her som ser på det? Syntes det er veldig innsiktsfull reality, men desverre er det så utrolig tydelig at enkelte av de forelskede amerikanerne blir utnyttet for at deres forlovede skal få Green Card og oppholdstillatelse i USA Mange av "hentebrudene/hentebrudgommene" er direkte kyniske. For eksempel Anfisa fra Russland som har jobbet som camgirl og sugarbabe som kommer til USA til forelskede Jorge,en godt lubben og godtroende fyr. Hun flyttet inn, er sur hele tiden, vil ikke kysse han og unngår å dele seng med han. Sier rett ut at hun er sammen med han for å få gaver og fordi hun vil bli kjent modell i USA så det er smart å gifte seg for å få kontakter der, og da begynner det å gå opp for han at familien hans hadde rett når de advarte mot russiske hentebruder. Så har vi Nicole og marokkanske Azan, en kraftig overvektig lykkelig forelsket ung jente som blir kjent med Azan på internett og reiser til Marokko der han frir til henne, men han vil ikke kysse henne eller vise følelser rundt andre. Jeg syns det er åpenbart at han skammer seg over henne. Etter besøket i Marokko har de aldri møttes igjen fordi Nicole ikke hadde penger til å betale Green Card prosessen for Azan slik han ville, men er visst fremdeles i et avstandsforhold der Azan håper å få oppholdstillatelse i USA en dag. Danielle og Mohammed ble gift, en kjekk ung mann og en mye eldre mindre pen dame med sliten livsstil og flere barn. Han ville aldri være intim med henne og flyttet ut så fort de ble gift og Mohammed fikk oppholdstillatelsen ble han også fersket i å ha innledet et forhold til en annen kvinne... Mark og Nikki, en 58 år gammel amerikaner og en 19 år gammel thai-jente. Han har vært gift med unge thai jenter før, og det liker ikke Nikki. Det er uvisst om de er sammen i dag, men forholdet så ikke godt ut i serien. Han var veldig kontrollerende, og falt inn i stereotypen om gamle griser som vil ha thaikone som vaskekone og ikke anerkjenner mennesket i henne. Hun var lei seg for at han ikke ville dele kjærestetid og opplevelser med henne. Marks datter som var like gammel som hans 19 år gamle thai forlovede protesterte på forholdet, forståelig nok! Har lest at han saksøker serieskaperne for å ha ødelagt hans image (noe jeg personlig bare syntes er bra ble avslørt på tv) Melanie møtte Devar på ferie i Jamaica, både hans og hennes familie var mot forholdet når det ble seriøst, men han lovte å sende familien penger og da var det greit. Allikevel signerte han på særeie avtales lik at han ikke ville få rett på noen av Melanies penger, et smart trekk Melanies søster krevde. De er fortsatt gift og har barn i dag. En annen som ville bli sammen pga pengene og var åpen om det var en brasilianer (husker ikke navnet hans) , han ble sint når foreldrene til jenta sa til han at det var et must å signere på særeie avtale så han ikke fikk rettigheter til forlovedens penger og arv om de skulle gifte seg. Når han ringte hjem til foreldrene sine og fortalte nettopp det ble de også sinte og sa "dumme amerikanere, faens amerikanere" osv og det var ganske tydelig at det var det å få fatt på en formue som var målet... Så er det en annen fra Nigeria som catfishet en afroamerikansk dame på internett og løy om alt, og prøvde å få hun til å overføre penger. Men hun avslørte catfishingen etter en stund, men hadde allerede følelser for han da så hun ga han en sjanse til å fortelle hvem han var. Det paret er kanskje det jeg er mest spent på hvordan går med, for han dro "nigeriansk prins"-scammen på henne og allikevel stoler hun på at han har sanne og gode intensjoner nå. Han er dømt for kriminalitet i flere land. Vet ikke hvordan det gikk med de, følger fortsatt med på serien men paret har ikke vært med de siste epiosodene som er vist på TV. Også er det jo mange par som det virkelig er ekte kjærlighet mellom da! Det må understrekes! Og jeg vil ikke at denne tråden skal bli til noe "utlendinger lurer folk", for sånn er det ikke nødvendigvis, men det er vondt og opprørende å se at NOEN utnytter folks følelser for å få Green Card og oppholdstillatelse. I USA regnes Green Card som å vinne en jackpotpremie. Parene jeg har nevnt over er de med negative intensjoner som jeg syntes utmerka seg, og blir veldig trist å se hvordan de lyver og manipulerer, mens de forelskede ikke ser det selv og er blendet så mye av forelskelsen sin... Men det er helt supert med alle de som faktisk finner kjærligheten sånn også! Nettdating er jo vanlig i hele verden, og jeg fant selv min kjæreste fra annet land enn norge via nettdating og kunne ikke vært mer heldig i hvilken match det viste seg at vi var Oppretter tråden for at vi som ser på serien kan diskutere om episodene og parene Jeg liker serien veldig godt for det viser ekte rå mennesker, følelser, konflikter og politiske feider, og ikke som annen reality der det er om å gjøre å være kulest. Anonymkode: 9b3b4...e96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg fatter ikke at noen av de velger å stille opp på tv, for å vise hvor idioter de er. Gjelder selvfølgelig ikke alle, men noen av de blir jo åpenbart lurt, alle ser det, de bare vil ikke se det selv. Kjenner selv godt en som har giftet seg med en dame fra Thailand, men han fant en på sin egen alder, og de har det veldig bra sammen. Der var det kjærlighet. Så kjenner jeg en kvinne som må vel være en av de jeg kjenner, som har vært mest uheldig med utseende, og overvektig, hun giftet seg med en utrolig kjekk mann fra Tyrkia, og de fikk barn sammen. Hun sa selv, at hun var fullstendig klar over at han ikke elsket henne, at han ville gå da han fikk opphold. Men hun sa at hun fikk han for en stund, og avtalen var og at de skulle få barn sammen. Så hun fikk barnet hun alltid hadde ønsket seg. Og han gikk, men har alltid stilt opp for datteren sin. Anonymkode: 68ea7...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Del Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter ikke at noen av de velger å stille opp på tv, for å vise hvor idioter de er. Gjelder selvfølgelig ikke alle, men noen av de blir jo åpenbart lurt, alle ser det, de bare vil ikke se det selv. Kjenner selv godt en som har giftet seg med en dame fra Thailand, men han fant en på sin egen alder, og de har det veldig bra sammen. Der var det kjærlighet. Så kjenner jeg en kvinne som må vel være en av de jeg kjenner, som har vært mest uheldig med utseende, og overvektig, hun giftet seg med en utrolig kjekk mann fra Tyrkia, og de fikk barn sammen. Hun sa selv, at hun var fullstendig klar over at han ikke elsket henne, at han ville gå da han fikk opphold. Men hun sa at hun fikk han for en stund, og avtalen var og at de skulle få barn sammen. Så hun fikk barnet hun alltid hadde ønsket seg. Og han gikk, men har alltid stilt opp for datteren sin. Anonymkode: 68ea7...fc7 Ja, det er ganske merkelig at de stiller opp i programmet. Spesielt da sånne som han nigerianske svindleren som sier til kameraet rett ut at han gikk på datingsider for å bli kjent med amerikanske kvinner for å få Green Card og oppholdstillatelse.. Det må være fryktelig vondt å se på i etterkant som den forelskede og rundlurte andreparten da. Men de får en del penger for å bli med, så det kan jo være en medvirkende faktor. Kan ikke tenke meg at noen vet hva slags program det er de egentlig stiller opp på, egentlig. Jeg så en episode på Dr.Phil en gang om kvinner som ble catfished av nett"kjærester", og det var åpenbart for alle rundt at de ble lurt og utnyttet, men de nektet å se det selv. Dr Phil la frem bevis etter bevis på at hele forholdet var en bløff (en bestemor som hadde overført mange hundre tusen til en nett"kjæreste" hun aldri hadde møtt) og til slutt ble hun helt tom i blikket og sa at hun ser det andre ser, og hører hva de forteller, men det er for vondt å ta innover seg når oppmerksomheten fra han har vært livsgleden hennes hver dag det siste året. Man fortrenger at det er sånn fordi man har det så godt i den illusjonen man har havnet i. Føler så forferdelig med dem... Interessant i den sammenheng det du forteller om din venninde som giftet seg og fikk barn med Tyrkeren, at selvom hun visste hun ble utnyttet så var det verdt det for hun for hanga hun kanskje en oppmerksomhet og følelser hun aldri hadde fått før. Det er mange gladhistorier om ekte kjærlighet, og kjærlighet har ingen grenser, man ofrer mye for den, men det er grusomt å se hvor kyniske noen er når de kan bruke et menneske som åpenbart er hodestups forelsket i de. Anonymkode: 9b3b4...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 1. mai 2018 #4 Del Skrevet 1. mai 2018 Singellivet lenge leve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #5 Del Skrevet 2. mai 2018 Det tragiske med Norge er jo at menn herfra kan hente kvinner fra Thailand og Filippinene. De får oppholdstillatelse i Norge uten p ha møtt hverandre, annet enn den gangen de giftet seg.. Anonymkode: 37a3f...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 2. mai 2018 #6 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg har sett et par episoder av programmet. Det er skikkelig pute-TV, men jeg greier ikke å la være å se på heller når jeg først har zappet innom det. Har samme inntrykk av Anfisa som deg. For et stivt og surt kvinnemenneske hun er! Hun har ikke overraskende valgt en småtjukk, uerfaren og lettlurt kar. Får litt vondt av stakkaren og håper det ikke blir en altfor dyrkjøpt erfaring. Menn altså! De er jammen naive når de møter manipulerende kvinner som ser bra ut. Nicole virker kraftig bortskjemt. Hun krever og krever og det virker ikke som hun skjønner eller vil godta at muslimer har en helt annen kultur. Jeg tror ikke hun forstår at både hun og kjæresten kan få store problemer hvis de blir tatt for horeri der. Han må være en meget tålmodig sjel som holder ut med det needy og skrekkelige kvinnemennesket. Og Mark og Nikki da. Hjelp! Stakkars lille unge jenta som har reist fra alt og alle for å bli en utskiftbar kone og hushjelp som vil stå helt på bar bakke hvis hun glemmer å smile søtt og gamlingen går lei. Ikke skal hun få barn heller, for han har jo fått de han vil ha. Hentebrudtilværelsen er neppe så mye bedre her i Norge. Her blir de jo ofte kastet på dør før de har bodd lenge nok til å få opphold og rettigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 2. mai 2018 #7 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) På 1.5.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev: Pleier å gå på FEM eller TV2 Livsstil (blander alltid de to) og TLC. Flere her som ser på det? Syntes det er veldig innsiktsfull reality, men desverre er det så utrolig tydelig at enkelte av de forelskede amerikanerne blir utnyttet for at deres forlovede skal få Green Card og oppholdstillatelse i USA Mange av "hentebrudene/hentebrudgommene" er direkte kyniske. For eksempel Anfisa fra Russland som har jobbet som camgirl og sugarbabe som kommer til USA til forelskede Jorge,en godt lubben og godtroende fyr. Hun flyttet inn, er sur hele tiden, vil ikke kysse han og unngår å dele seng med han. Sier rett ut at hun er sammen med han for å få gaver og fordi hun vil bli kjent modell i USA så det er smart å gifte seg for å få kontakter der, og da begynner det å gå opp for han at familien hans hadde rett når de advarte mot russiske hentebruder. Så har vi Nicole og marokkanske Azan, en kraftig overvektig lykkelig forelsket ung jente som blir kjent med Azan på internett og reiser til Marokko der han frir til henne, men han vil ikke kysse henne eller vise følelser rundt andre. Jeg syns det er åpenbart at han skammer seg over henne. Etter besøket i Marokko har de aldri møttes igjen fordi Nicole ikke hadde penger til å betale Green Card prosessen for Azan slik han ville, men er visst fremdeles i et avstandsforhold der Azan håper å få oppholdstillatelse i USA en dag. Danielle og Mohammed ble gift, en kjekk ung mann og en mye eldre mindre pen dame med sliten livsstil og flere barn. Han ville aldri være intim med henne og flyttet ut så fort de ble gift og Mohammed fikk oppholdstillatelsen ble han også fersket i å ha innledet et forhold til en annen kvinne... Mark og Nikki, en 58 år gammel amerikaner og en 19 år gammel thai-jente. Han har vært gift med unge thai jenter før, og det liker ikke Nikki. Det er uvisst om de er sammen i dag, men forholdet så ikke godt ut i serien. Han var veldig kontrollerende, og falt inn i stereotypen om gamle griser som vil ha thaikone som vaskekone og ikke anerkjenner mennesket i henne. Hun var lei seg for at han ikke ville dele kjærestetid og opplevelser med henne. Marks datter som var like gammel som hans 19 år gamle thai forlovede protesterte på forholdet, forståelig nok! Har lest at han saksøker serieskaperne for å ha ødelagt hans image (noe jeg personlig bare syntes er bra ble avslørt på tv) Melanie møtte Devar på ferie i Jamaica, både hans og hennes familie var mot forholdet når det ble seriøst, men han lovte å sende familien penger og da var det greit. Allikevel signerte han på særeie avtales lik at han ikke ville få rett på noen av Melanies penger, et smart trekk Melanies søster krevde. De er fortsatt gift og har barn i dag. En annen som ville bli sammen pga pengene og var åpen om det var en brasilianer (husker ikke navnet hans) , han ble sint når foreldrene til jenta sa til han at det var et must å signere på særeie avtale så han ikke fikk rettigheter til forlovedens penger og arv om de skulle gifte seg. Når han ringte hjem til foreldrene sine og fortalte nettopp det ble de også sinte og sa "dumme amerikanere, faens amerikanere" osv og det var ganske tydelig at det var det å få fatt på en formue som var målet... Så er det en annen fra Nigeria som catfishet en afroamerikansk dame på internett og løy om alt, og prøvde å få hun til å overføre penger. Men hun avslørte catfishingen etter en stund, men hadde allerede følelser for han da så hun ga han en sjanse til å fortelle hvem han var. Det paret er kanskje det jeg er mest spent på hvordan går med, for han dro "nigeriansk prins"-scammen på henne og allikevel stoler hun på at han har sanne og gode intensjoner nå. Han er dømt for kriminalitet i flere land. Vet ikke hvordan det gikk med de, følger fortsatt med på serien men paret har ikke vært med de siste epiosodene som er vist på TV. Også er det jo mange par som det virkelig er ekte kjærlighet mellom da! Det må understrekes! Og jeg vil ikke at denne tråden skal bli til noe "utlendinger lurer folk", for sånn er det ikke nødvendigvis, men det er vondt og opprørende å se at NOEN utnytter folks følelser for å få Green Card og oppholdstillatelse. I USA regnes Green Card som å vinne en jackpotpremie. Parene jeg har nevnt over er de med negative intensjoner som jeg syntes utmerka seg, og blir veldig trist å se hvordan de lyver og manipulerer, mens de forelskede ikke ser det selv og er blendet så mye av forelskelsen sin... Men det er helt supert med alle de som faktisk finner kjærligheten sånn også! Nettdating er jo vanlig i hele verden, og jeg fant selv min kjæreste fra annet land enn norge via nettdating og kunne ikke vært mer heldig i hvilken match det viste seg at vi var Oppretter tråden for at vi som ser på serien kan diskutere om episodene og parene Jeg liker serien veldig godt for det viser ekte rå mennesker, følelser, konflikter og politiske feider, og ikke som annen reality der det er om å gjøre å være kulest. Anonymkode: 9b3b4...e96 Var det Chantel og Pedro du mente kanskje som skulle ha avtale om særeie? Er også enig i det som allerede har blitt sagt om Anfisa, det virker som om alt som betyr noe for henne er penger og materielle ting. Hun ville ha den dyreste brudekjolen, dyreste ringen osv. Når det er sagt så er hun bare 20 år og har fortsatt mye å lære. Håper at hun en dag innser at livet ikke fungerer sånn i praksis for folk flest som det hun ønsker seg. Fikk også et dårlig inntrykk av Nicole. Hun virket som en svært klengete person, så jeg kan forstå at Azan som er vant til en annen kultur reagerte på hennes væremåte. Ikke at det nødvendigvis har noe med kultur/religion å gjøre da. Jeg er etnisk norsk og er ikke komfortabel med å gi kjærtegn offentlig. Endret 2. mai 2018 av Siv85 Stavefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Del Skrevet 3. mai 2018 18 timer siden, Siv85 skrev: Var det Chantel og Pedro du mente kanskje som skulle ha avtale om særeie? Ja Glemte navnene men ser det i dagens episode. De er hos advokaten nå for å diskutere særeie. La du merke til at både Pedro og hans familie ble nesten sinte når de hørte at foreldrene hennes ville ha særeie? Anonymkode: 9b3b4...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 3. mai 2018 #9 Del Skrevet 3. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Glemte navnene men ser det i dagens episode. De er hos advokaten nå for å diskutere særeie. La du merke til at både Pedro og hans familie ble nesten sinte når de hørte at foreldrene hennes ville ha særeie? Anonymkode: 9b3b4...e96 Ja det så jeg Men det med økonomi og sånn gikk vel begge veier der. Chantel reagerte veldig på at han sendte penger til moren, noe som visstnok var vanlig praksis i hans kultur. Hun mente at han heller burde prioritere dem som par og hva de trengte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #10 Del Skrevet 3. mai 2018 På 1.5.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev: Pleier å gå på FEM eller TV2 Livsstil (blander alltid de to) og TLC. Flere her som ser på det? Syntes det er veldig innsiktsfull reality, men desverre er det så utrolig tydelig at enkelte av de forelskede amerikanerne blir utnyttet for at deres forlovede skal få Green Card og oppholdstillatelse i USA Mange av "hentebrudene/hentebrudgommene" er direkte kyniske. For eksempel Anfisa fra Russland som har jobbet som camgirl og sugarbabe som kommer til USA til forelskede Jorge,en godt lubben og godtroende fyr. Hun flyttet inn, er sur hele tiden, vil ikke kysse han og unngår å dele seng med han. Sier rett ut at hun er sammen med han for å få gaver og fordi hun vil bli kjent modell i USA så det er smart å gifte seg for å få kontakter der, og da begynner det å gå opp for han at familien hans hadde rett når de advarte mot russiske hentebruder. Så har vi Nicole og marokkanske Azan, en kraftig overvektig lykkelig forelsket ung jente som blir kjent med Azan på internett og reiser til Marokko der han frir til henne, men han vil ikke kysse henne eller vise følelser rundt andre. Jeg syns det er åpenbart at han skammer seg over henne. Etter besøket i Marokko har de aldri møttes igjen fordi Nicole ikke hadde penger til å betale Green Card prosessen for Azan slik han ville, men er visst fremdeles i et avstandsforhold der Azan håper å få oppholdstillatelse i USA en dag. Danielle og Mohammed ble gift, en kjekk ung mann og en mye eldre mindre pen dame med sliten livsstil og flere barn. Han ville aldri være intim med henne og flyttet ut så fort de ble gift og Mohammed fikk oppholdstillatelsen ble han også fersket i å ha innledet et forhold til en annen kvinne... Mark og Nikki, en 58 år gammel amerikaner og en 19 år gammel thai-jente. Han har vært gift med unge thai jenter før, og det liker ikke Nikki. Det er uvisst om de er sammen i dag, men forholdet så ikke godt ut i serien. Han var veldig kontrollerende, og falt inn i stereotypen om gamle griser som vil ha thaikone som vaskekone og ikke anerkjenner mennesket i henne. Hun var lei seg for at han ikke ville dele kjærestetid og opplevelser med henne. Marks datter som var like gammel som hans 19 år gamle thai forlovede protesterte på forholdet, forståelig nok! Har lest at han saksøker serieskaperne for å ha ødelagt hans image (noe jeg personlig bare syntes er bra ble avslørt på tv) Melanie møtte Devar på ferie i Jamaica, både hans og hennes familie var mot forholdet når det ble seriøst, men han lovte å sende familien penger og da var det greit. Allikevel signerte han på særeie avtales lik at han ikke ville få rett på noen av Melanies penger, et smart trekk Melanies søster krevde. De er fortsatt gift og har barn i dag. En annen som ville bli sammen pga pengene og var åpen om det var en brasilianer (husker ikke navnet hans) , han ble sint når foreldrene til jenta sa til han at det var et must å signere på særeie avtale så han ikke fikk rettigheter til forlovedens penger og arv om de skulle gifte seg. Når han ringte hjem til foreldrene sine og fortalte nettopp det ble de også sinte og sa "dumme amerikanere, faens amerikanere" osv og det var ganske tydelig at det var det å få fatt på en formue som var målet... Så er det en annen fra Nigeria som catfishet en afroamerikansk dame på internett og løy om alt, og prøvde å få hun til å overføre penger. Men hun avslørte catfishingen etter en stund, men hadde allerede følelser for han da så hun ga han en sjanse til å fortelle hvem han var. Det paret er kanskje det jeg er mest spent på hvordan går med, for han dro "nigeriansk prins"-scammen på henne og allikevel stoler hun på at han har sanne og gode intensjoner nå. Han er dømt for kriminalitet i flere land. Vet ikke hvordan det gikk med de, følger fortsatt med på serien men paret har ikke vært med de siste epiosodene som er vist på TV. Også er det jo mange par som det virkelig er ekte kjærlighet mellom da! Det må understrekes! Og jeg vil ikke at denne tråden skal bli til noe "utlendinger lurer folk", for sånn er det ikke nødvendigvis, men det er vondt og opprørende å se at NOEN utnytter folks følelser for å få Green Card og oppholdstillatelse. I USA regnes Green Card som å vinne en jackpotpremie. Parene jeg har nevnt over er de med negative intensjoner som jeg syntes utmerka seg, og blir veldig trist å se hvordan de lyver og manipulerer, mens de forelskede ikke ser det selv og er blendet så mye av forelskelsen sin... Men det er helt supert med alle de som faktisk finner kjærligheten sånn også! Nettdating er jo vanlig i hele verden, og jeg fant selv min kjæreste fra annet land enn norge via nettdating og kunne ikke vært mer heldig i hvilken match det viste seg at vi var Oppretter tråden for at vi som ser på serien kan diskutere om episodene og parene Jeg liker serien veldig godt for det viser ekte rå mennesker, følelser, konflikter og politiske feider, og ikke som annen reality der det er om å gjøre å være kulest. Anonymkode: 9b3b4...e96 Jeg har endt opp med litt motsatt inntrykk. Tenker at det er de i USA som er kyniske. Anfisa er kjempematerialistisk og virker slem, men hun er jo helt ærlig. Jorge oppfører seg som en horekunde, og forventer at hun elsker han for den tjukke taperen han er, uansett hvor tydelig hun forteller at hun kun er sammen med han for å få ting. Nicole er kjempenaiv og forventer at en muslimsk mann skal oppføre seg som en amerikaner. Ja han er tydeligvis opptatt av å få green card, men Nicole er jo både blind og døv. Han virket homofil på meg, med den vennen som fulgte han overalt i starten. Nicole burde få opp øynene og heller ta vare på ungen sin. Chantel og hennes familie har vært kjempekjipe mot Pedro. Måten broren og foreldrene behandlet han uten å engang kjenne han var tragisk å se på. Chantel var vel ikke akkurat kjemperik så tviler på at han var ute etter pengene, men ja sikkert kjekt med green card for han og. Og han som gifter seg for fjerde gang med Alla, så utrolig kjipe flere i familien er mot henne. Hun virker som en god person som ja sikkert vil ha et bedre liv for seg og sønnen, men alle hun møter beskylder henne for de verste hensikter. Hun er jo den svake part uten nettverk og fra fattig land, og så kommer den gjengen rovdyr og angriper henne. Tror ikke hun kommer til å bli lykkelig med han. Nigeria-svindler-dama gidder jeg nesten ikke kommentere en gang. Er det mulig å bli mer dum og lettlurt. Han kunne likegjerne tatovert SCAM i panna og hun ville ikke reagert på det. Da fortjener man søren ikke bedre. Anonymkode: 8dfa1...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 4. mai 2018 #11 Del Skrevet 4. mai 2018 Veldig enige med hun siste her. Spesielt om anfisa, jorge løy/ lyver til henne . Lovet henne gull og grønne skoger men sannheten er at han ikke for leid en leilighet en gang. Anfisa ser ut til å ha hatt en veldig tøff oppvekst hvor hun ikke er blitt behandlet bra. Når hun snakker med bestemoren sin på skype er det første hun sier at hun er blitt feit. Jorge sier i tillegg at han skal en rur ut til bilen og stikker av for å dra og møte en advokat bak ryggen hennes!!! Hadde noen gjort det mot meg hadde jeg klikket i vinkel jeg og! Å lyve noen så til de grader i ansiktet er jo hårreisende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #12 Del Skrevet 7. mai 2018 Huff har dere sett de siste episodene? Anfisa som kastet ut Jorge fra sitt eget hjem over ingenting, og måten hun behandler han på er som en manipulativ psykopat. Hun har så overtaket på han at det er vondt å se. Når Jorge hadde bestemt seg for å sende hun tilbake til Russland og telte en bunke penger med 10.000 dollar, det er nesten 100.000 norske, "Det bør være nok for en billett" sier han, så kommer han og Anfisa tilbake igjen til leiligheten og han er kjempe nervøs, tør ikke snakke med kameraet... Åpenbart at han har "kjøpt hun tilbake" ved å gi hun den pengebunken. Så kommer han ut av leiligheten (som egentlig ser ut som midt i en hotellkorridor?) for å snakke til kameraet og fortelle om krangelen, da hvisker han for at hun ikke skal høre også lukker hun opp døra og bare gir han et stygt blikk og han bøyer hodet ned og tasser inn som en undertrykka mann i psykisk tortur. Episoden etter så spiste de middag på en restaurant hun hadde booket for å komme frem til om de skulle gifte seg eller ikke. Jorge spør hva hun ser etter i forholdet , og hun sier "Money" ned i vinglasset sitt og smiler. Han blir satt ut og sier "What?!" og hun sier "I said love".... Yeah right!! Anonymkode: 9b3b4...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #13 Del Skrevet 7. mai 2018 Så ble det til at Jorge og Anfisa giftet seg allikevel, og hun ber han ta med i ekteskapsløftene at han lover å kjøpe vesker og dyre ting til henne.... Helt på slutten etter de er gift sitter begge foran kameraet og snakker om fremtiden, og hun sier "I dont really care as long as Jorge gives me money". Han bare ser inn i kameraet med et blankt og fortapt blikk. Stakkars fyr! Anonymkode: 9b3b4...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #14 Del Skrevet 7. mai 2018 Fant ut dette om Anfisa nå: Hun har gått på en profesjonell Gold digger skole i russland som heter Russia Gold Digger Academy. Anfisa hadde en "hemmelig" jobb mens hun var med på 90 days fiance, eskortepike og Jorge dumpet hun når han fant det ut , men de skal visst ha blitt sammen igjen. Uvisst om de er sammen den dag i dag. Rykter på Twitter sier at hun er sammen med manageren på strippeklubben hun jobber på i USA nå. Forunder ikke meg.... Jeg skrev tidligere i tråden at Jorge og Anfisa ble kjent på nett og at hun jobbet som webcampike. Nå har jeg funnet ut hun jobbet som pornoskuespillerinne og profesjonell webcam model, og Jorge og Anfisa skal ha blitt kjent på et porno nettsted. Det står ikke noe mer om hvordan eller hvorfor de ble kjent, men sånn som han finner seg i at hun krever penger fra han kan jeg se for meg at haner en såkalt "paypig", menn som tenner på at kvinner krever penger fra de. Jorge skal ha innrømmet at han møtte hun på et pornonettsted og ikke på facebook som han sa til TV programmet.https://www.intouchweekly.com/posts/anfisa-90-day-fiance-job-140416 Anonymkode: 9b3b4...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #15 Del Skrevet 7. mai 2018 Sitat Things between Jorge and Anfisa ended on bad terms during Season 2 of the series, and when they reunited with each other at the tell-all, he was extremely cold towards his wife. He accused her of cheating and he even went as far as alluding that Anfisa might be a stripper, a prostitute, a dancer, a porn star, or something of that nature. "I am reluctant to say," he said. "It's embarrassing to me. I feel like it's degrading to have a wife that does a certain thing for a living." He never exactly said what is was that Anfisa does or did for a living — but he said when he found out, he went to her place of work and he allegedly saw her in action. Anonymkode: 9b3b4...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 8. mai 2018 #16 Del Skrevet 8. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant ut dette om Anfisa nå: Hun har gått på en profesjonell Gold digger skole i russland som heter Russia Gold Digger Academy. Anfisa hadde en "hemmelig" jobb mens hun var med på 90 days fiance, eskortepike og Jorge dumpet hun når han fant det ut , men de skal visst ha blitt sammen igjen. Uvisst om de er sammen den dag i dag. Rykter på Twitter sier at hun er sammen med manageren på strippeklubben hun jobber på i USA nå. Forunder ikke meg.... Jeg skrev tidligere i tråden at Jorge og Anfisa ble kjent på nett og at hun jobbet som webcampike. Nå har jeg funnet ut hun jobbet som pornoskuespillerinne og profesjonell webcam model, og Jorge og Anfisa skal ha blitt kjent på et porno nettsted. Det står ikke noe mer om hvordan eller hvorfor de ble kjent, men sånn som han finner seg i at hun krever penger fra han kan jeg se for meg at haner en såkalt "paypig", menn som tenner på at kvinner krever penger fra de. Jorge skal ha innrømmet at han møtte hun på et pornonettsted og ikke på facebook som han sa til TV programmet.https://www.intouchweekly.com/posts/anfisa-90-day-fiance-job-140416 Anonymkode: 9b3b4...e96 Det så jeg nå for litt siden at den skolen ble nevnt på den reunion de hadde. De som laget programmet skulle vel sjekke om denne skolen faktisk fantes. Var Paola som bragte det på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå