AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 De kunne kostet på seg å henge opp info om dette så slipper kunder å lure. Noen som vet noe? Anonymkode: be4f5...ea6
pinar Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Jeg prøvde å finne noe info på nett, men finner ikke noe. Men syns det virket som den er stengt for godt? Er ikke så veldig glad i Mango, men hadde tenkt å kjøpe en spesifikk bukse da jeg kom til en mørk butikk
kanelsnurr Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Sånn siden HI er skrevet på tirsdag.... Det var vel ikke tirsdag du var der?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 På 6.5.2018 den 17.00, pinar skrev: Jeg prøvde å finne noe info på nett, men finner ikke noe. Men syns det virket som den er stengt for godt? Er ikke så veldig glad i Mango, men hadde tenkt å kjøpe en spesifikk bukse da jeg kom til en mørk butikk Såg ut som det var mer alvorlig enn bare ommøblering ja. Og umulig å finne noe på nett. En kan jo håpe på at de driver å flytter til større lokale🙂 12 timer siden, kanelsnurr skrev: Sånn siden HI er skrevet på tirsdag.... Det var vel ikke tirsdag du var der? Var der mandag 30.4. Hvordan det? TS Anonymkode: be4f5...ea6
kanelsnurr Skrevet 7. mai 2018 #7 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var der mandag 30.4. Hvordan det? TS Anonymkode: be4f5...ea6 Bare at jeg trodde tråden var tull, siden den ble postet på 1.mai.
pinar Skrevet 7. mai 2018 #8 Skrevet 7. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såg ut som det var mer alvorlig enn bare ommøblering ja. Og umulig å finne noe på nett. En kan jo håpe på at de driver å flytter til større lokale🙂 Var der mandag 30.4. Hvordan det? TS Anonymkode: be4f5...ea6 Jeg gikk forbi der idag, og da så jeg hvertfall at det var noen arbeidere der inne- så kanskje det er oppussing. 11 minutter siden, kanelsnurr skrev: Bare at jeg trodde tråden var tull, siden den ble postet på 1.mai. Stengt som i at det bare er esker og mørk butikk. Ingen klesstativer etc.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #9 Skrevet 12. mai 2018 Den er stengt permanent. Anonymkode: 95f71...ccb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #10 Skrevet 12. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er stengt permanent. Anonymkode: 95f71...ccb Takk for oppdatering. Krysser fingre for at det blir åpnet ny butikk i sentrum TS Anonymkode: be4f5...ea6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #11 Skrevet 12. mai 2018 Ifølge avd Storo, den jeg snakket med i butikken der som svarte på tlf, er den stengt for godt og de har ikke tenkt å åpne en ny i sentrum, men jeg håper de åpner en ny. Jeg forstår ikke hvorfor de stengte den da det alltid var lang kø i kassen for å betale Anonymkode: bcfd2...ba8
funginger Skrevet 13. mai 2018 #12 Skrevet 13. mai 2018 På 12.5.2018 den 15.50, AnonymBruker skrev: Ifølge avd Storo, den jeg snakket med i butikken der som svarte på tlf, er den stengt for godt og de har ikke tenkt å åpne en ny i sentrum, men jeg håper de åpner en ny. Jeg forstår ikke hvorfor de stengte den da det alltid var lang kø i kassen for å betale Anonymkode: bcfd2...ba8 Butikken var ganske liten og kronglete, leia var sikkert også veldig høy. Mango på Storo er OK. Det er jo ikke vanskelig å komme seg dit, det er heller ikke langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå