Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har tatt eggløsningstester da jeg aldri har fulgt meg på mensen eller sykulsen, og fikk i går min første LH-stigning i følge Clearblue sin test med blinkene smiley :))) Men i dag tidlig merket jeg litt brunaktig utflod (tenkte at dette kunne være ifbm. eggløsningen) men utover dagen ble den mørkere og mørkere. Har jeg fått mensen??? Er det mulig dagen etter LH-økning? (Har ikke flere tester igjen, så får ikke testet på nytt før i morgen :())

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp er vanlig,  om du googler på engelsk får du masse info om det. 

Anonymkode: 39b26...fa1

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp er vanlig,  om du googler på engelsk får du masse info om det. 

Anonymkode: 39b26...fa1

Så det er lite sannsynlig at dette bare er eggløsning? Ser ut som eggløsningsslim (i konsistens) men er brunt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så og si hver gang brun utflod ( gammelt blod fra forrige mens) som kommer med el-slimet. Så dette høres ut som bare eggløsning, mener nå jeg. Du har jo også fått positiv eggløsningstest. 

Lykke til:)

Anonymkode: 65552...4b7

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så og si hver gang brun utflod ( gammelt blod fra forrige mens) som kommer med el-slimet. Så dette høres ut som bare eggløsning, mener nå jeg. Du har jo også fått positiv eggløsningstest. 

Lykke til:)

Anonymkode: 65552...4b7

Takk for svar! Håper på det. Hadde siste mensdag 15.april, så er litt rart om jeg får mensen igjen nå. Tiden i syklusen min peker mer mot eggløsning (selvom jeg egentlig ikke aner om syklusen min er 28 eller 35 dager.. :P)

Skrevet

Fikk dette svaret fra Gynekolog:

"Alt tyder på at det har vært eggløsning, det passer også med siste menstruasjon. Det kan komme litt blødning ved eggløsningstidspunktet."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...