Gå til innhold

Alvdal-saken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet om dommen for Alvdal og Gjerdrum-sakene kan leses på nett?

Anonymkode: a4233...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fant en på lovdata, men vet ikke om det var den riktige. Om noen kan linke eller gi henvisning til lovdata hadde jeg også satt pris på det (har mulighet for innlogging). 

Anonymkode: ebb2d...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i all verdens navn har dere lyst til å lese denne dommen? Selv erfarende jurister som har lest dommen har blitt kvalm og opplevd at det var strevsomt psykisk. 

Anonymkode: 5c84f...59b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg studerer til å bli advokat og derfor ønsker jeg å lese dommen. Men det er ikke det denne tråden handler om så alle dere som sitter klar til å diskutere mot å lese dommen kan lage deres egen tråd. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer til å bli advokat og derfor ønsker jeg å lese dommen. Men det er ikke det denne tråden handler om så alle dere som sitter klar til å diskutere mot å lese dommen kan lage deres egen tråd. 

Du studere til å bli jurist, ikke advokat. Og hadde det faktisk vært jursstudent hadde du for lengst lært hvordan du får tilgang til dommer som ligger offentlig.

Anonymkode: 7b710...8c7

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du studere til å bli jurist, ikke advokat. Og hadde det faktisk vært jursstudent hadde du for lengst lært hvordan du får tilgang til dommer som ligger offentlig.

Studere du til å bli jurist kanskje? Og hvis du har svar på spørsmål, hvorfor svarer du da ikke? 

Anonymkode: f6bfb...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker