Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er spl.student og går første året, og jeg jobber også på et sykehjem men det blir vanskeligere å få vakter der. Nå er jeg veldig redd for å stå uten en sommerjobb og er litt fortvilet. (Bor i Oslo)

Jeg har sendt søknaden min til 2 sykehjem så langt, men fortsatt ingen svar. Jeg vet det er mange andre sykehjem i Oslo, men bare lurer på om det kanskje ikke er så stor mangel på ekstravakter :klo: ? Eller så er det bare søknaden min som er problemet...

Om det er noen som vet om noen sykehjem som har behov for litt ekstrahjelp, legg gjerne navnet igjen i feltet :)

Anonymkode: 1e20b...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommervikariatene er stort sett besatt nå og mange sykehjem prioriterer å begynne å bruke de før de tar inn andre vikarer. Du bør skrive en kort søknad og levere den personlig på flere sykehjem. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Duff skrev:

Sommervikariatene er stort sett besatt nå og mange sykehjem prioriterer å begynne å bruke de før de tar inn andre vikarer. Du bør skrive en kort søknad og levere den personlig på flere sykehjem. 

Jaha, visste ikke at de begynte så tidlig med å finne sommervikarer...:sukk:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tidlig, det er veldig sent....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nuttery skrev:

Det er ikke tidlig, det er veldig sent....

Ja, da vet jeg det til neste år. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, da vet jeg det til neste år. 

Jepp. Hør på Cathinka Guldberg i allefall, der tror jeg det er litt manko.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en sommer som skal planlegges, og mange som skal avvikle ferie. Vi i helsevesenet vil også ha litt forutsigbarhet og vita at puslespillet ferie går opp. Det vil selvsagt også avdelingslederne. 

Anonymkode: 64d5a...ea3

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en sommer som skal planlegges, og mange som skal avvikle ferie. Vi i helsevesenet vil også ha litt forutsigbarhet og vita at puslespillet ferie går opp. Det vil selvsagt også avdelingslederne. 

Anonymkode: 64d5a...ea3

Ja, jeg tror jeg har fått det med meg nå ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss ansettes sommervikarene i januar...

Anonymkode: 9aa6d...361

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er spl.student og går første året, og jeg jobber også på et sykehjem men det blir vanskeligere å få vakter der. Nå er jeg veldig redd for å stå uten en sommerjobb og er litt fortvilet. (Bor i Oslo)

Jeg har sendt søknaden min til 2 sykehjem så langt, men fortsatt ingen svar. Jeg vet det er mange andre sykehjem i Oslo, men bare lurer på om det kanskje ikke er så stor mangel på ekstravakter :klo: ? Eller så er det bare søknaden min som er problemet...

Om det er noen som vet om noen sykehjem som har behov for litt ekstrahjelp, legg gjerne navnet igjen i feltet :)

Du er alt for sent ute medå søke sommerjobb innen helse. De begynner å legge ut ledige stillinger i januar og februar måned. Dette fordi ledere i helse skal kunne planlegge ferieavvikling for de faste ansatte i gid tid før sommerferien begynner.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Serafin skrev:

Du er alt for sent ute medå søke sommerjobb innen helse. De begynner å legge ut ledige stillinger i januar og februar måned. Dette fordi ledere i helse skal kunne planlegge ferieavvikling for de faste ansatte i gid tid før sommerferien begynner.

Jeg har også opplevd at de har startet så tidlig som desember. 

Anonymkode: 216bd...308

AnonymBruker
Skrevet

På arbeidsplassen min så begynte sjefen å lete etter sommervikarer i februar. Da vet du det til neste gang. Håper det ordner seg for deg :) 

Anonymkode: 128bc...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...