Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Skal kjøpe bursdagspresang til katten, Noen tips? Helst ikke over 200kr..
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 vi kjøpte en "pedaogisk" leke av typen fargerik sommerfugl på ståltråd. Den er blitt brukt på utrolig mange kreative måter. Men pusen vår er bare kattunge, da. Kan hende det er noe annet som egner seg bedre. Samme produsent lager leker til alle kattealdre. Husker ikke hva de heter, men de er tyske. Tror de hadde det på Tropehagen.
Kosepia Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Vi har en sånn fugl som henger i strikk. Den skal henge på døra. Våre katter ELSKER denne Kjøpt på tropehagen zoo
^me^ Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Vi har en sånn fugl som henger i strikk. Den skal henge på døra. Våre katter ELSKER denne Kjøpt på tropehagen zoo dere må ikke kjøpe leker som henger på dører ol. karrene kan vikle seg inn i dem og bli kvelt! har hørt mange skrekk historier fra det. selv har jeg en morsom leke til min lille pus, hun elsker den! det er en mus som sitter på en fjer som er festet på et brett som står på bakken. (litt vanskelig og forklare) den dingler nåvartfall opp i fra gulvet hver gang hun tar på den, kjempe morsom! kjøpes på tropehagen zoo for kr.119,-
Flowery Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Vi har et rundt brett som har en ball som er i en renne. Når katten slår til ballen, går den rundt og rundt i denne rennen. Hvis du setter brettet litt under en hylle e.l. så blir det ennå mer spennende for da tror katten at ballen har gjemt seg når den er under hyllen. Og da står pusen oppe på hyllen og venter og gjemmer seg for at ballen ikke skal se ham.
Gjest Bollerusk Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Katteleke, oppskrift: litt avispapir hyssing Knyt hyssingen rundt avispapiret, og vòila.
MiniMjau Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Ja, jeg bruker lite penger på katteleker. Pusen min er kjempefornøyd med raslende sjokoladepapir eller svette hårstrikker. :-) Så kjøper jeg heller no godt å spise til den. Kokt sei eller noe i den dur. :-)
Suzy Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Vi har en liten ball med noe raslegreiere inni og litt sånn pelsaktig overflate på utsiden - den er ikke så liten at de klarer å bite over den, men liten nok til at de klarer å leke med den - så sprayer vi litt kattemyntelukt på den - full suksess!
Gjest Aurélie Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Leker med kattemynte inni, de færreste katter kan motså det
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Åååå bursdagsgave til pus, så søtt Jeg ville gitt den kattekyss, de kommer i gull, sølv, blå og rosa små "karamellpakninger" det skal Mio få av meg 29 mars, da blir hun 9 år! Gamla
Maetzii Skrevet 3. mars 2005 #11 Skrevet 3. mars 2005 Vi har en liten ball med noe raslegreiere inni og litt sånn pelsaktig overflate på utsiden - den er ikke så liten at de klarer å bite over den' date=' men liten nok til at de klarer å leke med den[/quote'] Katten vår har også en sånn en som den elsker.. Liten grå pelskule som skrangler Jeg bestilte en 3-pakning "med på lasset" da jeg allikevel skulle ha endel utstyr til kjæledyrene mine fra Danmark.. Kostet 9 kr for alle tre. Den ene gikk istykker på 2 timer men den andre har hun hatt i flere måneder og fremdeles like fin. Dessverre ikke sett dem i salg i Norge - hvor har du kjøpt dine Suzy?
Morea Skrevet 7. mars 2005 #12 Skrevet 7. mars 2005 Jeg vil også kjøpe gave til katten. Men hun har blitt veldig gammel og lat... Får raptuser nå og da og dreper doruller og ullsokker og legger dem på rekke... Er jo ganske rimelige leker på en måte, men ser ikke noe fint ut i stua.. Må nok finne noe fint som triller og skrangler, og som det også går an å bite på. Det tror jeg er en uslåelig kombinasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå