Moongirl Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Skal på 4 netters tur dit. Har googlet og kjøpt en guidebok. Men, vil likevel høre om erfaringene deres? Inside-tips? Hvordan er prisnivået? Noen tatt turen ut av byen til Sintra?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, Moongirl said: Skal på 4 netters tur dit. Har googlet og kjøpt en guidebok. Men, vil likevel høre om erfaringene deres? Inside-tips? Hvordan er prisnivået? Noen tatt turen ut av byen til Sintra? Sintra og slottet er fantastisk, vel verdt besøket. Anonymkode: e7df9...1bb
Moongirl Skrevet 1. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sintra og slottet er fantastisk, vel verdt besøket. Anonymkode: e7df9...1bb Så bra, da tar vi turen dit!👍
Gjest Overrasket Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Ja, har vært i Sintra, det var fint. Har også tatt toget ut til kysten mot Cascais, det var også fint (men kanskje litt kaldt badevann). Jeg liker Time Out Market for billig lunsj og lokalt øl.
Moongirl Skrevet 1. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2018 20 minutter siden, Overrasket skrev: Ja, har vært i Sintra, det var fint. Har også tatt toget ut til kysten mot Cascais, det var også fint (men kanskje litt kaldt badevann). Jeg liker Time Out Market for billig lunsj og lokalt øl. Takk for tips, det er notert 👍
bruker_K Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Sintra er et must ja!!! Selv syntes jeg det var veldig kjekt på Oceanário de Lisboa. Vi var så heldig med valg av hotell. Han som eiet det kjørte oss rundt i i store deler av byen, slik vi fikk sett alle toppene. Noen år siden jeg var der nå så husker ikke all verdens... men husker det var en mathall som det var masse god mat i. Miradouro da Senhora do Monte for en fantastisk utsikt. Synd du bare skal være i 4 netter! utrolig fin by, mye å se.
Moongirl Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2018 19 timer siden, bruker_K skrev: Sintra er et must ja!!! Selv syntes jeg det var veldig kjekt på Oceanário de Lisboa. Vi var så heldig med valg av hotell. Han som eiet det kjørte oss rundt i i store deler av byen, slik vi fikk sett alle toppene. Noen år siden jeg var der nå så husker ikke all verdens... men husker det var en mathall som det var masse god mat i. Miradouro da Senhora do Monte for en fantastisk utsikt. Synd du bare skal være i 4 netter! utrolig fin by, mye å se. Takk for tips!👍Heldige dere var! Vi skal nok rekke over mye på de dagene. Føler dette er en by eg vil reise tilbake til allerede nå!Ser så vakker og rustikk ut.
solmåneogstjerner Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 Fantastisk by! Litt skuffet over maten... kanskje vi ikke gikk på de rette stedene? Har fått mye bedre bacalao i Norge... ellers var det helt topp. Var der i tre dager i fjor sommer. Var deretter i caiscais. Kjempefint, men kaldt i vannet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå