AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 I dag skrev den1m: Jeg har aldri vært interessert i noe fredsavtale eller hestehandle med de som er av djevelen, bare si sannheten, og avkle dere for hva dere er, for å vise folk hvorfor Jesus kom. Er vi alle av djevelen, er dette kristendommens sanne lære? Anonymkode: 3441f...d28
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Det ble skrevet under denne tråden: Anonymkode: 3441f...d28
Ichiko Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Nei, det er ikke kristendommens sanne lære. Jesus var langt rausere enn som så.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Heller av djevelen enn av den guden som kristne, muslimer og jøder tilber. Anonymkode: 28f33...e39 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: I dag skrev den1m: Jeg har aldri vært interessert i noe fredsavtale eller hestehandle med de som er av djevelen, bare si sannheten, og avkle dere for hva dere er, for å vise folk hvorfor Jesus kom. Er vi alle av djevelen, er dette kristendommens sanne lære? Anonymkode: 3441f...d28 Nei, det er ikke kristendommens sanne lære. Kristi budskap er nestekjærlighet og tilgivelse. Elsk din fiende, og vend det andre kinnet til. Ekstremister og fanatikere vil alltid fortie de grunnleggende kristne verdiene, for det passer ikke med deres aggressive esoterisme. Anonymkode: b49a0...9a3 2
den1m Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag skrev den1m: Jeg har aldri vært interessert i noe fredsavtale eller hestehandle med de som er av djevelen, bare si sannheten, og avkle dere for hva dere er, for å vise folk hvorfor Jesus kom. Er vi alle av djevelen, er dette kristendommens sanne lære? Anonymkode: 3441f...d28 Det er faktisk kristendommens sanne lære ja. For å tre inn i Guds rike, må du bli født på ny. Kroppen skal forgå, og kroppen er et resultat av fallet i edens hage. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke kristendommens sanne lære. Kristi budskap er nestekjærlighet og tilgivelse. Elsk din fiende, og vend det andre kinnet til. Ekstremister og fanatikere vil alltid fortie de grunnleggende kristne verdiene, for det passer ikke med deres aggressive esoterisme. Anonymkode: b49a0...9a3 Det gjør jeg ikke, jeg kan godt snakke om det. Ikke fremstill meg eller det jeg sier som noe annet enn hva det er. 1
Ullvott Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 For oss som ikke er kristne har det ingen betydning om kristne mener dette. Vi tror ikke på den kristne djevelen, heller, så hele meningsytringen gir null mening. 4
den1m Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller av djevelen enn av den guden som kristne, muslimer og jøder tilber. Anonymkode: 28f33...e39 Vi tilber ikke samme Gud, men du er fri til å velge.
den1m Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, Ichiko skrev: Nei, det er ikke kristendommens sanne lære. Jesus var langt rausere enn som så. Det er Jesus som sa du må bli født på ny. 1
Gjest making.a.mess Skrevet 1. mai 2018 #10 Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag skrev den1m: Jeg har aldri vært interessert i noe fredsavtale eller hestehandle med de som er av djevelen, bare si sannheten, og avkle dere for hva dere er, for å vise folk hvorfor Jesus kom. Er vi alle av djevelen, er dette kristendommens sanne lære? Anonymkode: 3441f...d28 Dere religiøse bør seriøst ha en egen avdeling på psykiatrisk...
Ulla Ullsokk Skrevet 1. mai 2018 #11 Skrevet 1. mai 2018 4 timer siden, Ullvott skrev: For oss som ikke er kristne har det ingen betydning om kristne mener dette. Vi tror ikke på den kristne djevelen, heller, så hele meningsytringen gir null mening. Ulla Ullsokk er helt enig med sin fremmede kusine Ullvott. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå