Gå til innhold

Hvordan løse samlivsbrudd mest praktisk? Felles barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har gått i fra hverandre med felles barn, hvordan løste dere det praktiske? Flytting, bodde dere sammen mens den andre fant seg et nytt sted å bo? Hvordan løste dere det med barnet? Jeg tror det går mot slutten her og jeg er temmelig stressa på hvordan alt skal løse seg for jeg er stygt redd for at samboeren min kommer til å gjøre alt vanskelig. Han er bitter, men innser ikke at han er mye av problemet og nå orker jeg ikke mer. Vi har en gutt på snart 3 år sammen. Vi må dele det 50/50 for begge vil ha han like mye. Han kommer til å kjøpe meg ut, men jeg blir ikke sittende igjen med så mye av akkurat det. Hvordan fordeler man alt innbo? Hjelp :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ang innbo: 

hver tar ned seg det dere gikk inn med - og resten deler dere. Dere kan feks velge annen hver gang: eks Du velger sofa - og så kan han velge vaskemaskin ..

er det noe som har større verdi feks bilen, så må dette gjøre at den andre får tilsvarende mer av andre ting..

møbler ol er billig å kjøpe brukt, og personlig ville jeg hatet sofaen jeg kjøptevsammen med eksen , så tenk litt taktisk.. kan du fremstå som raus som vil gi deg et trumfkort senere??

Anonymkode: a0052...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...