Gå til innhold

Du som trenger gode ørepropper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk :) 

Anonymkode: 6321b...11c

Disse jeg har. :)

IMG_20180501_185210.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, Trolltunge skrev:

Disse jeg har. :)

IMG_20180501_185210.png

Tusen takk :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, applestories skrev:

Har aldri funnet ørepropper (hverken får å få stillhet eller lyd) som er behagelige.
Får alltid vondt i ørene.

Noen flere som alltid får vondt av "alt", men som anbefaler disse?

Se tips fra @Trolltunge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er så snille og hjelpsomme :klemmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte 1 eske med Quies ørepropper mykt skum Varenr: 861460 til kr 44,40 (dette er 40% rabatt)hos Komplett apotek.no i dag. Boots kjører også tilbud på disse( 3 for 2, men da blir prisen 79,70 + 79,70 for 3 esker). 

Disse øreproppene er merket med 35 DB og jeg kan sove selv om naboen fester og hamrer m.m. :) 

Så heldig du er. Hos meg bare detter de ut uansett hva jeg gjør, og de demper heller ikke lyden godt nok. Gikk til slutt og kjøpte meg formstøpte ørepropper til gange mye penger. Men de demper heller ikke godt nok. De sitter riktignok i ørene mine, men det går ikke å bruke dem lenge av gangen, da sliter jeg med bobling og plopping i ørene i dagesvis etterpå. Så toppen 1 time, og for alle del, sitte rett opp og ned, eller ligge på ryggen.

Anonymkode: 7b920...6f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg også bruker de på innsiden av hørselsvernet til skyting. Klemmer de sammen og stikker de inn så de utvider seg inne i øret. 

Anonymkode: 4d5a2...dec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig du er. Hos meg bare detter de ut uansett hva jeg gjør, og de demper heller ikke lyden godt nok. Gikk til slutt og kjøpte meg formstøpte ørepropper til gange mye penger. Men de demper heller ikke godt nok. De sitter riktignok i ørene mine, men det går ikke å bruke dem lenge av gangen, da sliter jeg med bobling og plopping i ørene i dagesvis etterpå. Så toppen 1 time, og for alle del, sitte rett opp og ned, eller ligge på ryggen.

Anonymkode: 7b920...6f3

Jeg håper at du finner noen ørepropper som kan hjelpe deg :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær klar over at massiv bruk av ørepropper kan gi øregangseksem og påfølgende ørebetennelser med "sinte" bakterier og permanent hørselsstap som resultat. Når dere skriver at øreproppene kan formes og vaskes så pass på å ha rene hender eller bruk hansker. Begynner førstnørene å slå seg vrang er det vanskelig å bli kvitt plagene.

Anonymkode: 91282...7ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vær klar over at massiv bruk av ørepropper kan gi øregangseksem og påfølgende ørebetennelser med "sinte" bakterier og permanent hørselsstap som resultat. Når dere skriver at øreproppene kan formes og vaskes så pass på å ha rene hender eller bruk hansker. Begynner førstnørene å slå seg vrang er det vanskelig å bli kvitt plagene.

Takk for gode råd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare vanskelig men umulig. Jeg har hatt eksem i over ti år etter å ha brukt 3M sine propper på jobb. To fastleger og en spesialist, alle sier det er noe man må regne med å ha alltid når man først har fått det. I alle disse årene har jeg brukt sterk kortison 6dager hver sjette uke for å holde det under kontroll og i tillegg renser for fukt hver morgen og alltid etter dusj/bad. 

Anonymkode: 75275...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...