AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg kjøpte 1 eske med Quies ørepropper mykt skum Varenr: 861460 til kr 44,40 (dette er 40% rabatt)hos Komplett apotek.no i dag. Boots kjører også tilbud på disse( 3 for 2, men da blir prisen 79,70 + 79,70 for 3 esker). Disse øreproppene er merket med 35 DB og jeg kan sove selv om naboen fester og hamrer m.m. Anonymkode: 6321b...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Del Skrevet 1. mai 2018 De bare detter ut av mine ører😢 Anonymkode: 71e1b...5fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De bare detter ut av mine ører😢 Anonymkode: 71e1b...5fc Gjør de? Har du prøvd å klemme/ rulle den sammen til en tynn stilk før du putter den inn i øret, og deretter holde en finger mot ytterdelen i 1 minutt mens øreproppen utvider seg inni øret? Det gjør jeg og det fungerer perfekt. Jeg har merket at de er lettere å klemme/ rulle sammen når de er kalde, så det er lurt å oppbevare de kjølig Anonymkode: 6321b...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 1. mai 2018 #4 Del Skrevet 1. mai 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Del Skrevet 1. mai 2018 Se her hvordan jeg også ruller de så de blir tynne, før jeg setter de inn i ørene Anonymkode: 6321b...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 1. mai 2018 #6 Del Skrevet 1. mai 2018 Har aldri funnet ørepropper (hverken får å få stillhet eller lyd) som er behagelige. Får alltid vondt i ørene. Noen flere som alltid får vondt av "alt", men som anbefaler disse? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Del Skrevet 1. mai 2018 4 minutter siden, applestories skrev: Har aldri funnet ørepropper (hverken får å få stillhet eller lyd) som er behagelige. Får alltid vondt i ørene. Noen flere som alltid får vondt av "alt", men som anbefaler disse? Jeg får ikke vondt av disse Quies ørepropper mykt skum (som er myke) og ikke vondt av de som er av voks, men jeg har tidligere fått vondt av noen ørepropper som var harde. Anonymkode: 6321b...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Del Skrevet 1. mai 2018 De har også fri frakt (i dag i hvertfall) https://www.komplettapotek.no/product/861460/oeye-oere-og-nese/oerepropper/quies-oerepropper-mykt-skum?offerId=KOMPLETT-336-861460# Anonymkode: 6321b...11c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 1. mai 2018 #9 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg kjøper de oransje som Biltema selger. De er jeg sykt avhengig av og ingen andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #10 Del Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte 1 eske med Quies ørepropper mykt skum Varenr: 861460 til kr 44,40 (dette er 40% rabatt)hos Komplett apotek.no i dag. Boots kjører også tilbud på disse( 3 for 2, men da blir prisen 79,70 + 79,70 for 3 esker). Disse øreproppene er merket med 35 DB og jeg kan sove selv om naboen fester og hamrer m.m. Anonymkode: 6321b...11c Om de funker for meg eller ei : tusen takk for at du satt deg ned å skrev ett innlegg kun for å hjelpe. Det gjorde faktisk dagen min bedre det der. Takk. Anonymkode: 530c0...eec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #11 Del Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, EvaLena skrev: Jeg kjøper de oransje som Biltema selger. De er jeg sykt avhengig av og ingen andre. Takk for tips Disse? Er de i skum? Kan de brukes mange ganger før de må kastes? Kan de også vaskes og brukes om og om igjen slik som quies ørepropper i skum? http://www.biltema.no/no/Bygg/Arbeidsklar-og-verneutstyr/Personlig-verneutstyr/Horsel/Orepropper-2000019329/ Anonymkode: 6321b...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #12 Del Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om de funker for meg eller ei : tusen takk for at du satt deg ned å skrev ett innlegg kun for å hjelpe. Det gjorde faktisk dagen min bedre det der. Takk. Anonymkode: 530c0...eec Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Anonymkode: 6321b...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 1. mai 2018 #13 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for tips Disse? Er de i skum? Kan de brukes mange ganger før de må kastes? Kan de også vaskes og brukes om og om igjen slik som quies ørepropper i skum? http://www.biltema.no/no/Bygg/Arbeidsklar-og-verneutstyr/Personlig-verneutstyr/Horsel/Orepropper-2000019329/ Anonymkode: 6321b...11c De er i skum ig jeg bruker de flere ganger. Jeg gidder ikke vaske de, det er vel 200 i pakka. Jeg liker disse bedre en quies. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #14 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, EvaLena skrev: De er i skum ig jeg bruker de flere ganger. Jeg gidder ikke vaske de, det er vel 200 i pakka. Jeg liker disse bedre en quies. Takk Da skal jeg kjøpe disse neste gang Anonymkode: 6321b...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #15 Del Skrevet 1. mai 2018 123apotek er alltid billigest uansett produkt, gratis frakt og rask levering. Anonymkode: 91282...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. mai 2018 #16 Del Skrevet 1. mai 2018 14 minutter siden, applestories skrev: Har aldri funnet ørepropper (hverken får å få stillhet eller lyd) som er behagelige. Får alltid vondt i ørene. Noen flere som alltid får vondt av "alt", men som anbefaler disse? Jeg har fått vondt av alt, men nå har jeg kjøpt i silikon på apoteket. Helt fantastisk! Litt store for meg i utgangspunktet, men kan lett rive av dem litt. Former seg perfekt, og ingen smerte eller eksem etter at jeg kjøpte disse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #17 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 123apotek er alltid billigest uansett produkt, gratis frakt og rask levering. Anonymkode: 91282...7ce Takk for tips Anonymkode: 6321b...11c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #18 Del Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, Trolltunge skrev: Jeg har fått vondt av alt, men nå har jeg kjøpt i silikon på apoteket. Helt fantastisk! Litt store for meg i utgangspunktet, men kan lett rive av dem litt. Former seg perfekt, og ingen smerte eller eksem etter at jeg kjøpte disse. Slik som disse? Hjelper de godt mot støy? Jeg trodde at de i silikon var for å beskytte ørene mot vann? https://www.komplettapotek.no/product/861459/helse-og-livsstil/soevn-og-avslapning/quies-oerepropper-silikon# Anonymkode: 6321b...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. mai 2018 #19 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slik som disse? Hjelper de godt mot støy? Jeg trodde at de i silikon var for å beskytte ørene mot vann? https://www.komplettapotek.no/product/861459/helse-og-livsstil/soevn-og-avslapning/quies-oerepropper-silikon# Anonymkode: 6321b...11c Ikke samme merke som jeg kjøpte. Var 4 stk i en plasteske. Sikkert bra de der også. Ja, hjelper bedre mot støy enn skumpropper, for former seg helt etter øret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #20 Del Skrevet 1. mai 2018 1 minutt siden, Trolltunge skrev: Ikke samme merke som jeg kjøpte. Var 4 stk i en plasteske. Sikkert bra de der også. Ja, hjelper bedre mot støy enn skumpropper, for former seg helt etter øret. Takk Anonymkode: 6321b...11c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå