Gå til innhold

pr.definasjon er alle opptatte som bruker nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når single velger å bruke nettdating som sin aktive søken etter kjæreste, så kan de som er på utsiden av alle Internett sider betrakte single som opptatte.

Fordi single har sin hovedprioritering å finne kjæreste igjennom sin pc og mobiltelefon, og glemmer dem som er utenfor alle nettdating sider. Dermed er egentlig markedet for som vil ha kjæreste kun for de som ikke benytter seg av Internett etter søken etter kjæreste.

Anonymkode: 15350...172

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Hva vil du med dette? De som leter etter partner på nettet gjør det vel fordi det ikke er så lett å finne det i den virkelige verden.

Anonymkode: d57bc...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Det var en merkelig konklusjon. Jeg bruker nettdating fordi jeg ikke lenger er på offentlige arenaer der det er normalt eller velkomment med sjekking, som for eksempel nattklubber eller fester. Jeg pleier ikke å tenke at jeg kan møte en potensiell ektemann når jeg er på vei til butikken for å handle dagligvarer, men det betyr jo ikke at jeg utelukker muligheten for å bli kjent med noen utenfor nett heller.

Anonymkode: 4f518...a9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en merkelig konklusjon. Jeg bruker nettdating fordi jeg ikke lenger er på offentlige arenaer der det er normalt eller velkomment med sjekking, som for eksempel nattklubber eller fester. Jeg pleier ikke å tenke at jeg kan møte en potensiell ektemann når jeg er på vei til butikken for å handle dagligvarer, men det betyr jo ikke at jeg utelukker muligheten for å bli kjent med noen utenfor nett heller.

Anonymkode: 4f518...a9c

men kunne du være åpen å snakke med en mann som plutselig sa hei til deg når du er på vei til butikken. For jeg regner med du går for å få større sjanse å møte en enn å kjøre bil så igjen betyr minimal sjanse å treffe noen som helst på veien til butikken?

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha. Hva vil du med dette? De som leter etter partner på nettet gjør det vel fordi det ikke er så lett å finne det i den virkelige verden.

Anonymkode: d57bc...e4e

hvorfor sier dem ikke at det er lett istedenfor? og hvorfor vet ikke kvinner hva dem leter etter når dem bruker SOS løsningen ved å lage en profil på nettet som igjen betyr dem pr.definasjon er opptatte og ikke kommer til å se at noen er virkelig interessert i dem, utenom PC/MOBIL/nettdating/Internett

AnonymBruker
Skrevet

Dette her var mye babbel. Selv om man aktivt ser etter en partner, så må man vel ikke anse enhver person man møter tilfeldig på butikken som en kandidat. 

Anonymkode: 87714...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet, kan du forklare hva du mener? Er du utenlandsk ts? 

Anonymkode: b2485...c88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her var mye babbel. Selv om man aktivt ser etter en partner, så må man vel ikke anse enhver person man møter tilfeldig på butikken som en kandidat. 

Anonymkode: 87714...7c0

På vei til butikken og i butikken er to forskjellige ting. Men siden mange kjører og er opptatt, så finnes man ikke attraktiv fordi man ikke kan finne roen ved å gå til butikken. Det betyr alle er opptatte, og virker veldig stressende, og ikke er mottakelig å bli sett.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke spørsmålet, kan du forklare hva du mener? Er du utenlandsk ts? 

at dem som bruker 8 timer pr.uke i nettdating er å betrakte som opptatte. Og er ikke mottakelig å bli flørtet med en som kommer utenfor internett.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men kunne du være åpen å snakke med en mann som plutselig sa hei til deg når du er på vei til butikken. For jeg regner med du går for å få større sjanse å møte en enn å kjøre bil så igjen betyr minimal sjanse å treffe noen som helst på veien til butikken?

Nei, jeg hadde ikke vært åpen for det. Men det er helt uavhengig av nettdating, jeg har alltid vært sånn. 

Og klarte helt fint å fokusere både på nettdating og den virkelige verden da jeg datet. 

Anonymkode: 1f24d...b6a

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

at dem som bruker 8 timer pr.uke i nettdating er å betrakte som opptatte. Og er ikke mottakelig å bli flørtet med en som kommer utenfor internett.

Men det stemmer jo ikke. 

Skrevet

Det er jo en grei måte å forklare hvorfor ingen er interesserte i en selv.

"De driver sikkert med nettdating".

Så kan man føle at det er deres tap, ikke at det er noe man kan gjøre for å selv virke mer attraktiv.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, applestories skrev:

Det er jo en grei måte å forklare hvorfor ingen er interesserte i en selv.

"De driver sikkert med nettdating".

Så kan man føle at det er deres tap, ikke at det er noe man kan gjøre for å selv virke mer attraktiv.

Fordi om kvinner ikke drev med nettdating så kunne man veldi lett se hun er klar og er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...