Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slutter på p ring, har hatt en mensen etter det, som da kom etter 3 uker som er unormalt for å være meg . Jeg tenker mensen kanskje er ustabil nå etter prevansjonsslutt , og jeg vet mange ikke blir gravide rett etter slutt på prevansjon. 

Det var vanskelig å regne ut eggløsning så vi tok ca 14 dager pluss minus etter siste mensen, eller det vil si vi hadde sex to ganger og det var da 8-9 dager og 11 dager etter, men har lest sædcellene kan leve opp til 3 dager og blir befruktet . 

Nå er jeg over 4 uker siden sist mens og skulle hatt mensen for to dager siden om jeg renger vanlig syklus ( noe jeg er usikker på hva jeg har nå, men over en måned er uansett overtid ?!) .

tok en test 4-5 dager før ventet mens og den var negativ, hva tror dere ??

blir så stresset og spent på å tenke på dette hele tiden !! 

Anonymkode: 1baef...c57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg testet ikke positivt før over en uke etter jeg skulle hatt mens, så du har nok bare testet for tidlig :) 

Anonymkode: 188ba...bb0

AnonymBruker
Skrevet

Ville begynt på El tester eller temping. 

Siden den ikke er ordentlig regelmessig er det umulig å si om det var rett tid eller ikke,  det blir bare synsning. 

Eggløsning kan komme 10-25 dager etter mens,  kommer jo Ann på hvor lang akk. Den syklusen blir

Anonymkode: 79afd...4f0

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg testet ikke positivt før over en uke etter jeg skulle hatt mens, så du har nok bare testet for tidlig :) 

Anonymkode: 188ba...bb0

Det jeg også tenker..!! Må ta en ny test :)

AnonymBruker
Skrevet

ja nettopp det som gjør den vanskelig !! Nå klarer jeg ikke tenke på annet enn er jeg gravid eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...