Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor sommer fikk jeg et skikkelig håravfall som varte til slutten av desember. Mistet omtrent halvparten av håret så det ble veldig tynt. Nå har jeg småhår som driver å vokser ut igjen og det i massevis. For å si det sånn, jeg har så mange "antenner" på hodet nå at jeg trenger ikke radio.

For ca 3 uker siden dukket det plutselig opp krøller i håret mitt og de er der fortsatt. På den ene siden av ansiktet befinner den mest tydelige krøllen seg. Det jeg lurer på om det er noen som har opplevd å plutselig få krøller på denne måten? Jeg har alltid hatt litt fall i håret men det forsvant da håret datt ut. Hadde jo vært gøy om resten av håret følgte etter og ble krøllete det også, men jeg tviler liksom litt på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er vanlig at håret endrer tekstur med årene eller etter behandling/naturlig håravfall :) Min mor hadde krøller som ung, bølger som ung voksen og nå ganske rett hår, mens jeg hadde rett hår som liten mens det nå er ganske mye fall i det. Kan godt hende resten av håret følger etter ja, mitt begynte å bølge seg på den ene siden først mens resten av håret var pinnerett :P 

Skrevet

Håper virkelig resten følger etter, vil se rart ut hvis ikke :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Avalon skrev:

I fjor sommer fikk jeg et skikkelig håravfall som varte til slutten av desember. Mistet omtrent halvparten av håret så det ble veldig tynt. Nå har jeg småhår som driver å vokser ut igjen og det i massevis. For å si det sånn, jeg har så mange "antenner" på hodet nå at jeg trenger ikke radio.

For ca 3 uker siden dukket det plutselig opp krøller i håret mitt og de er der fortsatt. På den ene siden av ansiktet befinner den mest tydelige krøllen seg. Det jeg lurer på om det er noen som har opplevd å plutselig få krøller på denne måten? Jeg har alltid hatt litt fall i håret men det forsvant da håret datt ut. Hadde jo vært gøy om resten av håret følgte etter og ble krøllete det også, men jeg tviler liksom litt på det.

Etter flere runder med cellegift ble mitt hår et helt annet. Mye mykere og mer krøllete. 

Håret endrer seg både med alder, medisiner og livet ellers. 

Anonymkode: bfe04...d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...