Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, nå er jeg litt forvirret. Har hørt og lest at clear blue digital testene med ukeindikator er ganske nøyaktig og til å stole på, men jeg blir så forvirret.

Jeg hadde utskraping 10. mars og har enda ikke fått tilbake mens (blødde 4-5 dager etter utskraping), og jeg har fått positive tester, så jeg har klart å bli gravid igjen. Men jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Trodde at ukeindikator ville hjelpe meg, men ble bare enda mer forvirret.

20.april tok jeg CB digital - ikke gravid (morgenurin)

24.april tok jeg 2 billigtester med stek - litt svak men tydelig positiv (ettermiddag urin)

28. april tok jeg CB digital - gravid 2-3 (morgenurin)

28. april tok jeg A1 test med strek - veldig sterk positiv (ettermiddag urin)

1.mai tok jeg CB digital - gravid 3+ (morgenurin)

Etter dette får jeg ikke ukene på testen til å stemme, noen som klarer å tolke ca?

Anonymkode: df095...67c

Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Ukene på de testene er bare en indikator,ikke en sikker kilde... den måler stigningen i hCG'en kroppen din skiller ut... alle har forskjellige grader av stigning på hCG.. Din hCG stiger kanskje fortere enn hva som er naturlig at den skal måle i uker.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, BethD skrev:

Ukene på de testene er bare en indikator,ikke en sikker kilde... den måler stigningen i hCG'en kroppen din skiller ut... alle har forskjellige grader av stigning på hCG.. Din hCG stiger kanskje fortere enn hva som er naturlig at den skal måle i uker.

Så det betyr hvertfall at hcg nivået stiger? For sist jeg var gravid fikk jeg symptomer ganske tidlig, og mange tydelige. Nå har jeg ikke kjent noe som helst, føler meg ikke gravid. Så livredd for at det ikke er noe der siden jeg ikke kjenner noe, men om det stiger så må det vell være liv der da? 

Gjest BethD
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det betyr hvertfall at hcg nivået stiger? For sist jeg var gravid fikk jeg symptomer ganske tidlig, og mange tydelige. Nå har jeg ikke kjent noe som helst, føler meg ikke gravid. Så livredd for at det ikke er noe der siden jeg ikke kjenner noe, men om det stiger så må det vell være liv der da? 

Ser ut som hCG stiger hos deg ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...