AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Er det vanlig at hundene blir mere ville og propeller om de lever i en flokk? Hvordan roe ned en flokk og å få dem til å oppføre seg akseptabelt? Hvordan få en flokk harmonisk? Anonymkode: 9798b...36e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Mente villhet og ikke villhester. Anonymkode: 9798b...36e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Hvordan får jeg tatt bort villhestene? Anonymkode: 9798b...36e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får jeg tatt bort villhestene? Anonymkode: 9798b...36e Du får ikke gjort det når tråden er opprettet som anonym Anonymkode: ba6da...1c7
Portvinpiken Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Nei de blir ikke mer "ville" av å være flere.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 4 timer siden, Portvinpiken skrev: Nei de blir ikke mer "ville" av å være flere. Var det jeg trodde også. Men hvordan roe de ned litt? Nå blir de ville bare for å få mest mulig oppmerksomhet og krangler om det fra meg. Anonymkode: 9798b...36e
Portvinpiken Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var det jeg trodde også. Men hvordan roe de ned litt? Nå blir de ville bare for å få mest mulig oppmerksomhet og krangler om det fra meg. Anonymkode: 9798b...36e Kommer mye an på hvordan du oppfører deg. Om du er rolig osv. Og om de får nok mental aktivisering og ro-trening eventuelt. Kan være èn med høyt stress som girer opp de andre osv. Mange faktorer som spiller inn. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 Kanskje skal du se på han hundeviskeren, Caesar eller hva han heter? Slik jeg forstår det må du i det minste være en tydelig leder av flokken, klarer du ikke det, klarer du ikke å ha mange hunder. Anonymkode: fa4ce...46d
Portvinpiken Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje skal du se på han hundeviskeren, Caesar eller hva han heter? Slik jeg forstår det må du i det minste være en tydelig leder av flokken, klarer du ikke det, klarer du ikke å ha mange hunder. Anonymkode: fa4ce...46d Han begynner (heldigvis) å bli passe utdatert. Noe han jo har vært hele tiden. Så jeg anbefaler IKKE å se hva han gjør!
Duff Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 En god hundepsykolog er verdt pengene. Min hund ble som ny etter en konsultasjon.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #11 Skrevet 2. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje skal du se på han hundeviskeren, Caesar eller hva han heter? Slik jeg forstår det må du i det minste være en tydelig leder av flokken, klarer du ikke det, klarer du ikke å ha mange hunder. Anonymkode: fa4ce...46d Ja se på han du: Anonymkode: 5cf0e...c4e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #13 Skrevet 2. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje skal du se på han hundeviskeren, Caesar eller hva han heter? Slik jeg forstår det må du i det minste være en tydelig leder av flokken, klarer du ikke det, klarer du ikke å ha mange hunder. Anonymkode: fa4ce...46d Neineinei. Han er ikke er dyktig hundetrener, tvert imot. Istedet for å finne ut av hvorfor hunden reagerer som den gjør så fjerner han kun symptomene på det. I tilleg til å gå å sparke dem i siden. Nei fy Anonymkode: ba6da...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå