Gå til innhold

Antall hunder og villhester

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at hundene blir mere ville og propeller om de lever i en flokk? Hvordan roe ned en flokk og å få dem til å oppføre seg akseptabelt? Hvordan få en flokk harmonisk?

Anonymkode: 9798b...36e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente villhet og ikke villhester. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får jeg tatt bort villhestene?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får jeg tatt bort villhestene?

Du får ikke gjort det når tråden er opprettet som anonym 

Anonymkode: ba6da...1c7

Skrevet

Nei de blir ikke mer "ville" av å være flere.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Portvinpiken skrev:

Nei de blir ikke mer "ville" av å være flere.

Var det jeg trodde også. Men hvordan roe de ned litt? Nå blir de ville bare for å få mest mulig oppmerksomhet og krangler om det fra meg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg trodde også. Men hvordan roe de ned litt? Nå blir de ville bare for å få mest mulig oppmerksomhet og krangler om det fra meg.

Kommer mye an på hvordan du oppfører deg. Om du er rolig osv. Og om de får nok mental aktivisering og ro-trening eventuelt. Kan være èn med høyt stress som girer opp de andre osv. Mange faktorer som spiller inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje skal du se på han hundeviskeren, Caesar eller hva han heter? Slik jeg forstår det må du i det minste være en tydelig leder av flokken, klarer du ikke det, klarer du ikke å ha mange hunder.

Anonymkode: fa4ce...46d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje skal du se på han hundeviskeren, Caesar eller hva han heter? Slik jeg forstår det må du i det minste være en tydelig leder av flokken, klarer du ikke det, klarer du ikke å ha mange hunder.

Han begynner (heldigvis) å bli passe utdatert. Noe han jo har vært hele tiden. Så jeg anbefaler IKKE å se hva han gjør!

Skrevet

En god hundepsykolog er verdt pengene. Min hund ble som ny etter en konsultasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja se på han du: 

Anonymkode: 5cf0e...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 5cf0e...c4e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neineinei. Han er ikke er dyktig hundetrener, tvert imot. Istedet for å finne ut av hvorfor hunden reagerer som den gjør så fjerner han kun symptomene på det. I tilleg til å gå å sparke dem i siden. Nei fy 

Anonymkode: ba6da...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...