Gå til innhold

Hvorfor forlovelsesring skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke søkkrik så vi snakker budsjett her. Hvorfor ring er vanlig å kjøpe?

Anonymkode: 2a276...d7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? 

Anonymkode: 3ec88...96b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"Hvem ring" var opptatt i dag? :fnise:

Anonymkode: 3ee38...429

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøpe hva til hvem? :klo: 

Anonymkode: 25649...1d6

• Liker 2
Skrevet

Steike...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor beløp, og hvem brud, tenker du? 

Anonymkode: 720c6...c6f

• Liker 5
Skrevet

Haha, den var ny! :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Hvem stort budsjett har dere? Hvorfor stil på ring? Hva skal bryllupet stå?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr "ikke søkkrik" , har du en normallønn på 350-450.000 i året? Har du minstetrygd på 201.000 i året?

For de fattigste så vil jeg si rundt 5-6000 bør være minimum. Det klarer man å spare på noen måneder med riktige prioriteringer, og når det kommer til at man vil dele livet sitt med noen bør man kunne klare å jobbe litt for det også.

Min mann tjener rundt 320.000 i året, absolutt ikke "søkkrik", men han kjøpte ring til 19.000 til meg. Hadde blitt oppgitt og skuffa om han kom med noe skvip til 4000.

Det er ikke det at selve pengene betyr så mye , men at verdien på ringen også vitner om hvordan innsats han har gjort for å bli forlovet med meg, at han har jobbet for det, prioritert forholdet og nedprioritert andre ting, og det betyr mye.

Anonymkode: 0f570...e04

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "ikke søkkrik" , har du en normallønn på 350-450.000 i året? Har du minstetrygd på 201.000 i året?

For de fattigste så vil jeg si rundt 5-6000 bør være minimum. Det klarer man å spare på noen måneder med riktige prioriteringer, og når det kommer til at man vil dele livet sitt med noen bør man kunne klare å jobbe litt for det også.

Min mann tjener rundt 320.000 i året, absolutt ikke "søkkrik", men han kjøpte ring til 19.000 til meg. Hadde blitt oppgitt og skuffa om han kom med noe skvip til 4000.

Det er ikke det at selve pengene betyr så mye , men at verdien på ringen også vitner om hvordan innsats han har gjort for å bli forlovet med meg, at han har jobbet for det, prioritert forholdet og nedprioritert andre ting, og det betyr mye.

Anonymkode: 0f570...e04

Ringens verdi har da ingenting med kjærligheten og gjøre vel! Hadde tvert om følt det litt ekkelt, om mannen følte han måtte kjøpe kjærligheten min i høy verdi, ellers hadde den ikke vært ekte nok liksom... :ler:

Nei, heller et skvip til 4000, og en god økonomi ellers, hvor det faktisk er rom for å sløse, som i at jeg får roser, kino, middager og diverse i ny og ned :)

Anonymkode: 85766...520

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte gifteringene som forlovelsesring, fikk de pusset og gravert til bryllupet. 

Anonymkode: 440e3...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...