Louisabanana Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Hei! Vi venter på å få startet opp med IVF-behandling hos Hausken i Oslo. Jeg skal starte med medisiner når jeg får mensen, men nå er det over en uke siden jeg skulle hatt den. Har hatt syklus som ei klokke helt til nå, 28 dager nesten uten unntak. Jeg har tatt flere graviditetstester, og det er desverre ikke der forklaringen ligger. Under siste undersøkelse på klinikken skyllte vi ut egglederene for å utelukke at disse var tette. Så spørsmålet er - kan dette ha påvirket syklusen? Har hatt mye og til tider tykk utflod, men ellers ingen symptomer på noe som helst. Noen som har noen erfaringer med skylling og bortfall av mens?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Når underlivet blir klusset med slik som ved skylling av eggledere så klusser også dette til syklusen din. Skylling av eggledere er en omdiskutert behandling mange gynekologer ikke utfører fordi det kan skade mer enn det gir svar. Så den typen undersøkelse ville jeg aldri fått utført uansett argumenter fra lege. Les deg opp må medisinsk literatur på området så kan du selv vurdere. Anonymkode: 435d1...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå