Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som trente rumpa! 

Etter hvor lenge merka dere rumpa vokse? Altså at den ble større?

og når merka dere at selve formen endret seg? 

Spennende å vite siden jeg nylig starta å trene rumpa :)

Anonymkode: f5f80...157

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merket forskjell etter ca 2 måneder, nå etter 1 år ser den mye finere ut. Andre så forskjell etter ca 6 måneder. Jeg trener for det meste knebøy, hipthrusts, kable kicks, markløft og sumosquats. Alle med så tunge vekter som jeg klarer.

hvordan trener du?:)

Anonymkode: 4831e...edc

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merket forskjell etter ca 2 måneder, nå etter 1 år ser den mye finere ut. Andre så forskjell etter ca 6 måneder. Jeg trener for det meste knebøy, hipthrusts, kable kicks, markløft og sumosquats. Alle med så tunge vekter som jeg klarer.

hvordan trener du?:)

Anonymkode: 4831e...edc

Følte du at du fikk masse strekkmerker? Eller "mannelår"? Siden du brukte tunge vekter

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Følte du at du fikk masse strekkmerker? Eller "mannelår"? Siden du brukte tunge vekter

Du bygger nok ikke fort nok til å få strekkmerker. Hva mener du de mannelår? Jeg har muskuløse lår, men de er da fortsatt kvinnelige. 

Rumpa mi begynte å løfte seg først når jeg slutter på p-piller (feks diane er veldig dumt å gå på når man skal bygge «anti-doping» på en måte). Nå trener jeg tungt med få reps og avslutter med 7x10 med 30 sek hvile som siste øvelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg merket var at jeg ble mye flinkere til å skrive norsk uten særskrivingsfeil.

Rumperesultater er ett ord.

Lykke til :)

Anonymkode: bc85b...08d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det første jeg merket var at jeg ble mye flinkere til å skrive norsk uten særskrivingsfeil.

Rumperesultater er ett ord.

Lykke til :)

Anonymkode: bc85b...08d

Kanskje du kan holde kurs for barna dine, for jeg er ikke interisert i rettskriving for å si det sånn! 

Skrevet
On 1.5.2018 at 3:09 PM, AnonymBruker said:

Haha Hæ? Nei, jeg har bare fått finere og strammere kropp med mer former av å trene tung styrke. Før var jeg tynn og dvask, nå er jeg fortsatt tynn men med finere former.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...