AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Har hatt akne siden jeg var 12, er nå 25. Mesteparten av den urene huden er nå borte, og huden i seg selv er ganske pen. Men jeg sitter igjen med sjenerende og stygge arr - spesielt i kinnene. Dette er altså dype arr, ikke kun røde merker. Jeg bruker syrebehandlinger, dermaroller og tretinoin, men jeg er så lei av disse arrene nå. Jeg har lest at det går an å bruke restylane i akne arr for umiddelbar forbedring, og jeg kjenner at jeg har lyst å forsøke det nå. ...men er det noen her som har prøvd det? Hvor lang er virkningen? Får man gjerne blåmerker? Kan enhver behandler som arbeider med restylane (og som typisk behandler rynker eller lepper) også behandle aknearr? Ikke minst - hva koster det? 3000 - 5000? Anonymkode: db295...1ed
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Hvorfor tar du ikke bare dermapen istedet? Det tar tid, ikke bare en gang. Anbefaler også C20 serum og sneglekrem. Google vitamin c20 serum acne scar, og snail cream acne scars Sneglekremen Mizon Snail Recovery Gel er veldig effektiv Arrene mine var synlig bedret etter bare 1 måned og etter 4 mnd nesten helt borte. Og jeg hadde ille arr Anonymkode: f2f19...090
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Ja, det kan fylle ut aknearr. Det er ikke samme filler som brukes i lepper som brukes i huden Finn derfor en behandler som har dette som egen behandling! Anonymkode: 28348...f33
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Ville nok først prøvd syre/dermapen osv. Og så heller fylt ut det som ble igjen. Anonymkode: 282f5...7e5
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ville nok først prøvd syre/dermapen osv. Og så heller fylt ut det som ble igjen. Anonymkode: 282f5...7e5 Jeg har brukt syreprodukter i flere år (peels). Jeg har brukt dermaroller i over et år. Dermapen finner jeg ikke i Norge med riktig lengde (til hjemmebehandling), og prisen hos en behandler er for høy til at jeg kan forsvare mange behandlinger med dermapen. Det holder jo normalt ikke med kun én - to behandlinger... 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tar du ikke bare dermapen istedet? Det tar tid, ikke bare en gang. Anbefaler også C20 serum og sneglekrem. Google vitamin c20 serum acne scar, og snail cream acne scars Sneglekremen Mizon Snail Recovery Gel er veldig effektiv Arrene mine var synlig bedret etter bare 1 måned og etter 4 mnd nesten helt borte. Og jeg hadde ille arr Anonymkode: f2f19...090 Finner ikke dermapen som er på 1 mm, de lengste jeg har funnet i Norge er på 0.5 mm. Dermarolleren min er på 1 mm. Og jeg ønsker ikke å kjøpe en dermapen fra Hong Kong... C-vitamin og sneglekrem hjelper ikke på dype arr. Jeg sliter med å tro at dine arr ble nesten borte etter 5 måneder med sneglekrem. Om det var slike røde arr du hadde så er det noe helt annet enn dype arr. Jeg bruker forresten uansett en sneglekrem allerede, men jeg vet jo at den hjelper ikke mot den type arr som jeg har. Anonymkode: db295...1ed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Skrevet 2. mai 2018 Anbefaler Silje Austnes på beths medispa Anonymkode: 95021...b29
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Skrevet 2. mai 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler Silje Austnes på beths medispa Anonymkode: 95021...b29 Jeg brukte silje før..flink med botoxen, men ikke restylanen. 2x klump = ferdig... nei nei nei... dra til en bedre Anonymkode: d98f5...214
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg brukte silje før..flink med botoxen, men ikke restylanen. 2x klump = ferdig... nei nei nei... dra til en bedre Anonymkode: d98f5...214 Jeg bor i Bergen, så hadde uansett ikke kunnet dra til henne. TS. Anonymkode: db295...1ed
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 Ville ikke hatt brukt det på arrene med fare for infeksjoner. Anonymkode: 9b2a8...4e0
frk91 Skrevet 18. mai 2018 #11 Skrevet 18. mai 2018 Jeg vil ikke anbefale restylane. Tok det for tre år siden og fikk lite til ingen virkning på arrene mine. Anbefaler heller laserfjerning. Sparer opp til å dra på Eraze i Oslo, har lest at de er veldig flinke til å fjerne arr med laser.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #12 Skrevet 19. mai 2018 On 1.5.2018 at 3:28 PM, AnonymBruker said: Hvorfor tar du ikke bare dermapen istedet? Det tar tid, ikke bare en gang. Anbefaler også C20 serum og sneglekrem. Google vitamin c20 serum acne scar, og snail cream acne scars Sneglekremen Mizon Snail Recovery Gel er veldig effektiv Arrene mine var synlig bedret etter bare 1 måned og etter 4 mnd nesten helt borte. Og jeg hadde ille arr Anonymkode: f2f19...090 De arrene du hadde som ble nesten helt borte etter fem måneder med denne kremen, var det "hullete" arr eller røde flekker? Anonymkode: 9b2a8...4e0
moncabang Skrevet 28. desember 2018 #13 Skrevet 28. desember 2018 På 18.5.2018 den 12.25, frk91 skrev: Jeg vil ikke anbefale restylane. Tok det for tre år siden og fikk lite til ingen virkning på arrene mine. Anbefaler heller laserfjerning. Sparer opp til å dra på Eraze i Oslo, har lest at de er veldig flinke til å fjerne arr med laser. Har du prøvd Eraze nå?😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå