AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Del Skrevet 1. mai 2018 Må bare få dette ut. Jeg bor med to andre gutter som ikke hadde bodd sammen før. Med hver enkelt av dem kommer jeg godt overens. Men de kommer faen ikke overens! Og det funker faen ikke med oss tre samtidig i et rom! Jeg tror jeg aldri i mitt liv har opplevd noen som snakker og kommuniserer små lite med hverandre, som de to. Det er så sykt kleint å slitsomt når de ikke sier god morgen til hverandre. Sier aldri hei til hverandre. Snakker kanskje i snitt én setning til hverandre gjennom en hel dag hvor begge har sittet i stuen hele dagen. Når jeg først flyttet inn med dem hadde jeg kun snakket med dem seperat. De er greie gutter begge to. Men de funker ikke sammen og jeg merker jeg håper at én av dem skal flytte ut. Det er så kleint og merkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg på kveldene. Det er til å bli gal av. /rant Anonymkode: 84c1f...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Del Skrevet 1. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare få dette ut. Jeg bor med to andre gutter som ikke hadde bodd sammen før. Med hver enkelt av dem kommer jeg godt overens. Men de kommer faen ikke overens! Og det funker faen ikke med oss tre samtidig i et rom! Jeg tror jeg aldri i mitt liv har opplevd noen som snakker og kommuniserer små lite med hverandre, som de to. Det er så sykt kleint å slitsomt når de ikke sier god morgen til hverandre. Sier aldri hei til hverandre. Snakker kanskje i snitt én setning til hverandre gjennom en hel dag hvor begge har sittet i stuen hele dagen. Når jeg først flyttet inn med dem hadde jeg kun snakket med dem seperat. De er greie gutter begge to. Men de funker ikke sammen og jeg merker jeg håper at én av dem skal flytte ut. Det er så kleint og merkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg på kveldene. Det er til å bli gal av. /rant Anonymkode: 84c1f...066 Tenk deg da hvordan jeg hadde det i oppveksten. Foreldrene mine sa ikke et ord til hverandre de siste 15 årene de bodde sammen. Anonymkode: ba7d5...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. mai 2018 #3 Del Skrevet 1. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare få dette ut. Jeg bor med to andre gutter som ikke hadde bodd sammen før. Med hver enkelt av dem kommer jeg godt overens. Men de kommer faen ikke overens! Og det funker faen ikke med oss tre samtidig i et rom! Jeg tror jeg aldri i mitt liv har opplevd noen som snakker og kommuniserer små lite med hverandre, som de to. Det er så sykt kleint å slitsomt når de ikke sier god morgen til hverandre. Sier aldri hei til hverandre. Snakker kanskje i snitt én setning til hverandre gjennom en hel dag hvor begge har sittet i stuen hele dagen. Når jeg først flyttet inn med dem hadde jeg kun snakket med dem seperat. De er greie gutter begge to. Men de funker ikke sammen og jeg merker jeg håper at én av dem skal flytte ut. Det er så kleint og merkelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg på kveldene. Det er til å bli gal av. /rant Anonymkode: 84c1f...066 Hvorfor skal de måtte snakke sammen for enhver pris? Kanskje de liker å ha det sånn og trives med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Del Skrevet 1. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk deg da hvordan jeg hadde det i oppveksten. Foreldrene mine sa ikke et ord til hverandre de siste 15 årene de bodde sammen. Anonymkode: ba7d5...777 Uff det høres faen så tungt ut. 7 minutter siden, Dævendøtte skrev: Hvorfor skal de måtte snakke sammen for enhver pris? Kanskje de liker å ha det sånn og trives med det. De liker ikke hverandre. De har ingen kjemi. Det er noe som går an å merke. Jeg har ikke noe imot en kar som er litt stille. Men når du har to som er nærmest helt mute, blir det et problem faktisk! Anonymkode: 84c1f...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Del Skrevet 1. mai 2018 Jeg ser egentlig ikke problemet... Anonymkode: b70e6...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Del Skrevet 1. mai 2018 Neivel, men det er det problem! Jøvlig kleint når jeg har venner på besøk, og de to gutta klarer ikke stave to setninger etter hverandre. Se for deg at vi er fem gutter i sofaen, hvor to stykker er stille som graven og sitter stive som stokker. Jeg bare ranter litt. Anonymkode: 84c1f...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. mai 2018 #7 Del Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff det høres faen så tungt ut. De liker ikke hverandre. De har ingen kjemi. Det er noe som går an å merke. Jeg har ikke noe imot en kar som er litt stille. Men når du har to som er nærmest helt mute, blir det et problem faktisk! Anonymkode: 84c1f...066 Ser den, selv hadde jeg aldri klart å bo sånn, er imponert over de som faktisk fikser å bo i kollektiv med andre. Er redd jeg hadde blitt hun som alltid sitter på rommet sitt og aldri prater med noen av de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1. mai 2018 #8 Del Skrevet 1. mai 2018 Det er guttenes problem, og trenger ikke være ditt problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #9 Del Skrevet 1. mai 2018 hvorfor valgte du å si det til kvinneguiden og ikke til andre? Anonymkode: e6ab3...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #10 Del Skrevet 1. mai 2018 15 minutter siden, exictence skrev: Det er guttenes problem, og trenger ikke være ditt problem Neida, jeg minimerer problemet så langt jeg kan da. Men det er jo inevitable at det tidvis blir pinlig og tungt. Det er jævlig tungt hvis jeg har noen andre på besøk. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor valgte du å si det til kvinneguiden og ikke til andre? Anonymkode: e6ab3...64d Jeg har absolutt sagt det til andre. Så nå blir det enten å flytte ut neste år, eller å se om en av dem flytter. Det går ikke mer dette. Anonymkode: 84c1f...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #11 Del Skrevet 1. mai 2018 Er begge to homofile som ikke er kommet ut av skapet da kanskje? Anonymkode: 942ae...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #12 Del Skrevet 1. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Neivel, men det er det problem! Jøvlig kleint når jeg har venner på besøk, og de to gutta klarer ikke stave to setninger etter hverandre. Se for deg at vi er fem gutter i sofaen, hvor to stykker er stille som graven og sitter stive som stokker. Jeg bare ranter litt. Anonymkode: 84c1f...066 Hvorfor må de to guttene være tilstede, hvis du har dine venner på besøk? Anonymkode: b70e6...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå