Gå til innhold

Hår i ren klesvask

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt hår og "røyter" en del, så når de skitne klærne skal i maskinen er det naturlig nok en del hår som følger med, ekstra mye når det er sengetøy som skal vaskes. Dette "dotter seg sammen" i maskinen, men blir aldri borte, virker det som, og noe er fremdeles spredd utover klærne når de kommer ut. Blir snart gal av dette håret! Skjer med og uten skyllemiddel, uavhengig av vaskemiddel.

Skyldes det dårlig maskin (leier leilighet og har en liten en med toppluke som jeg antar er temmelig billig), og er det noe jeg kan gjøre utenom å bytte ut maskinen som gjør at jeg slipper å stå og samle hårdotter fra den rene klesvasken min?

Takknemlig for alle svar!

Anonymkode: cc6fe...341

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rist klærne før du hiver dem til vask, så er mye av problemet løst. Sengetøy rister jeg både på retta og vranga.

Anonymkode: 35c4e...1d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt hår og "røyter" en del, så når de skitne klærne skal i maskinen er det naturlig nok en del hår som følger med, ekstra mye når det er sengetøy som skal vaskes. Dette "dotter seg sammen" i maskinen, men blir aldri borte, virker det som, og noe er fremdeles spredd utover klærne når de kommer ut. Blir snart gal av dette håret! Skjer med og uten skyllemiddel, uavhengig av vaskemiddel.

Skyldes det dårlig maskin (leier leilighet og har en liten en med toppluke som jeg antar er temmelig billig), og er det noe jeg kan gjøre utenom å bytte ut maskinen som gjør at jeg slipper å stå og samle hårdotter fra den rene klesvasken min?

Takknemlig for alle svar!

Anonymkode: cc6fe...341

Tilslutt blir både vaskemaskinen og rørene tette fortsetter du å være like ubetenksom. 

Støvsugeren er til for å fjerne både hår, midd og andre ting både fra sengen, klærne, møblene og gulvet. Rist sengetøyet, støvsug og vask. Har du i tillegg stappfull vaskemaskin så ber du om trøbbel.

Anonymkode: 7877a...981

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fjern hår før du legger klær til vask, og kast hårene i søpla. Det er den eneste måten du blir kvitt hår. Hår er kraftige saker.

Anonymkode: 20e43...6a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...