AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg er straks ferdig med studiene og har fått meg typisk kontorjobb som jeg begynner i over sommerferien. Skal til London i sommer og tenkte å benytte sjansen til å oppgradere garderoben litt. Det blir mye jeans, enkle topper og gensere og joggesko på meg, så tenkte det var på tide å gå til anskaffelse av litt mer voksne klær som jeg kan bruke på jobb. Vil også ha klær av god kvalitet som holder en stund. Jeg har lite peiling på klær og hva som er god kvalitet (vet jeg burde gå for naturlige stoffer som bomull og ull?), noen som har tips til hvilke butikker jeg burde dra innom? Anonymkode: 24a50...469
Stina234 Skrevet 2. mai 2018 #2 Skrevet 2. mai 2018 Hele Regent street er full av designer butikker, god kvalitet men dyrt.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Det trenger ikke være dyrt for å være bra. Jeg handler en del på Marks & Spencer og de har flere serier av god kvalitet. Bl.a har jeg en skjorte derfra som er brukt på ukentlig basis i fire år og er fremdeles like fin. De selger mye klær som passer for pen bekledning på jobb ts, så anbefaler deg å ta turen innom. Ellers har Debenhams og House of Frasier mye fint i ulike prisklasser. Anonymkode: 46c60...a41 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 12 hours ago, Stina234 said: Hele Regent street er full av designer butikker, god kvalitet men dyrt. Det er vel ikke sånn at så fort det er dyrt og/eller en kjent designer er det nødvendigvis god kvalitet? 12 hours ago, AnonymBruker said: Det trenger ikke være dyrt for å være bra. Jeg handler en del på Marks & Spencer og de har flere serier av god kvalitet. Bl.a har jeg en skjorte derfra som er brukt på ukentlig basis i fire år og er fremdeles like fin. De selger mye klær som passer for pen bekledning på jobb ts, så anbefaler deg å ta turen innom. Ellers har Debenhams og House of Frasier mye fint i ulike prisklasser. Anonymkode: 46c60...a41 Hvilke serier handler du på M&S? jeg har kikket en del på Debenhams, men jeg skjønner ikke helt hvordan det fungerer. De har jo blant annet klær fra Mango og DP. Jeg har forstått det sånn at disse butikkene er så og si det samme som HM når det kommer til kvalitet? 12 hours ago, AnonymBruker said: Primark Anonymkode: 3f7b8...2e5 Mine Primark-dager er over! Jeg er foreberedt på å betale litt for klær nå, men jeg synes det er vanskelig å vite hva som er bra eller ikke. Kjedelig om jeg bruker masse penger på noe jeg tror er god kvalitet og så kommer jeg hjem så viser det seg at jeg egentlig bare har betalt for ett eller annet merkenavn og klærne er egentlig ikke så god kvalitet i det hele tatt. Anonymkode: 24a50...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå