Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Veldig bra nivå i dag, satser på hun siste og hun som sang closest thing to cracy som mulige kandidater også. Han Haji virker som en fet kar, det var en fornærmelse av dommeren å kalle han årets Orji, Orji var kjip og irriterende.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Haji må ikke videre. Uff. Malin og Cindy eller hun siste!
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Nei, vet du meg hva. Haji har ingenting særegent med stemmen i det hele tatt. Det finnes et dusin gutter der ute som høres akkurat maken ut. Cindy er jeg enig i burde gå videre, men jeg likte han som sang Bryan Adams jeg. Ser litt pjusk ut og sangen var fullstendig feil til stemmen hans, men der snakker vi særegen stemme der
*Emma* Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Jeg likte Malin og Cindy. Håper de går videre. Likte også veldig godt han som sang som nr 2.....syns han sang kjempe fint jeg....men videre tror jeg ikke at han går uansett....
*Lene* Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Håper Malin går videre, samt hun siste (Maria var det ikke??)
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Haji virket kul han, men likte ikke stemmen hans så godt. Jeg håper Knut Marius(han som sang Bryan Adams) og Malin går videre.
Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Noen av jentene sang bedre, men de var kjedelige.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 men de var kjedelige. Da kan du ikke mene at Haji var noe bedre?? :-?
Kosepia Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Haji??? Nei nå kødder du.. Ok,, boyband, har utseendet, selvtillit, utstrålingen.. men sangmessig blir det for tynt, mener jeg. Godt vi har ulike meninger Han Knut (eller noe i den duren) som sang Bryan Adams hadde utrolig herlig stemme, selv om sangen ikke passet i det hele tatt... Cindy og Malin bør gå videre!
Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 Synes ikke Malin var så bra, men mulig det er fordi jeg tenker på originalen, vanskelig sammenligning. Cindy var knall.
liv Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 synes verken marlin eller cindy hadde spesielt bra stemmer..
Gjest Cerise Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 å jo,digger malin sin stemme!syns hun er så flink!
Gjest Valhalla Skrevet 23. februar 2005 #13 Skrevet 23. februar 2005 "I am buysexual - when I want sex, I buy it." ~ George Michael~ Haha fett sitat.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #14 Skrevet 23. februar 2005 Haha fett sitat. :bukke: Nå stemmer det sannsynligvis bedre på den som uttalte det men, pyttsann. Litt rykte må man ha på seg Og for Malin og Cindy.
Gjest Aurélie Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 Liker sangstemmen til begge jentene som kom videre. Og Malin er opptatt av de fattiges kår også, du verden, kan det bli bedre Nå er det uansett skikkelig girl-power i Idol, kun to gutter har kommet seg videre så langt.. Og det innebærer større muligheter for at det er en jente som blir årets vinner
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #17 Skrevet 24. februar 2005 Er ikke enig i at nivået var høyt i går. Syns det var skikkelig dårlig, samme syns jeg om puljen forrige onsdag. De 2 flinkeste gikk vidre i går
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 Jeg synes ikke Malin var så flink. Hun har fin stemme, men var ikke så flink til å bruke den! I går følte jeg at det bare var Cindy som fortjente å gå videre. (Hvis jeg måtte velge en til ville jeg valgt Haji eller Maria før Malin)
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #19 Skrevet 24. februar 2005 synes absolutt haji skulle ha kommet videre.. må si at jeg ble meget skuffet i går over de som stemte... herregud a... se det hele litt i perspektiv.. det er jop bare jenter me i finalen. det gir litt variasjon med en gutt.. dessuten haji hadde en utrolig deilig stemme, greit nok bopyband, men de andre da. de skiller seg jo ikke akkurat noe mer ut.. haji skilte seg ut slik han selv sa ved å stille opp i dress som passet til sangen, de andre stilte jo opp i vanlige jeans og en genser fra innerst i skapet. de var jo alle kliss like.. han skilte seg ut der ja. dessuten har gutten en god selvtillitt som kommer godt med, han kan og sjarmere og trives godt på scenen - og det synes og det synes jeg det skal legges vekt på! han har alt.. de andre hadde noe de måtte jobbe med... nei fy så skuffet jeg var.,. og ikke bare det, hvorfor kan ikke en utenlandsk vinne/ elle ri det hele tatt komme videre????
Gjest Valhalla Skrevet 24. februar 2005 #20 Skrevet 24. februar 2005 og ikke bare det, hvorfor kan ikke en utenlandsk vinne/ elle ri det hele tatt komme videre???? Tull, det virker som om dommerne er ekstra ivrig på å få de mørkhudede videre. Orji som sugde noe helt vanvittig kom langt. I år har han Alejandro gått videre. I år har man lyst til at en jente skal vinne, det er tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå